سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله محمد حسین احمدی فقیه یزدی

حوزه/ استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم، برخورداری از گوهر بصیرت دینی را لازمه دفع خطر تهاجم فرهنگی دشمن در شرایط کنونی دانست.

آیت الله محمد حسین احمدی فقیه یزدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تاکید بر لزوم تقویت روزافزون بصیرت دینی و انقلابی اظهار داشت: ما هیچ گاه نباید نسبت به خطر بزرگ تهاجم فرهنگی که در حال حاضر پایه های اعتقادی مردم و نسل جوان ما را نشانه گرفته است، غافل شویم، بلکه همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز بارها فرموده اند می بایست بدانیم به طور دقیق که دشمن می خواهد از کجا وارد شده و با چه امکاناتی قصد ضربه زدن به ما را دارد.

وی افزود: یکی از عواملی که به ما در دفع خطرات دشمن به ویژه در مقوله تهاجم فرهنگی کمک بسیاری می کند، زمان شناسی است که وقتی این عنصر در کنار بصیرت دینی و انقلابی قرار گیرد، می توان اهداف دشمن را به خوبی شناخت و در جهت خنثی سازی توطئه ها گام برداشت.

این استاد حوزه همچنین با اشاره به استقامت بالای مردم مسلمان و انقلابی ایران در برابر توطئه ها و کیدهای دشمنان خاطرنشان کرد: به لطف الهی مردم ما با تبعیت از مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید هوشیارانه در برابر دشمنان ایستاده اند و متحدانه پشت سر ولی فقیه هستند و اوامر ایشان را تبعیت می کنند.

وی گفت: در عین حال به هیچ وجه نباید از خطر سستی و تنبلی و رخوت و کم توجهی و بی توجهی به اقتضائات روز غفلت کرد چه آن که در این صورت نمی توان به راحتی از آرمان های انقلاب و ارزش های دینی در مواقع لازم و سر بزنگاه ها حراست و دفاع کرد.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha