جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام یونس گلی-معاون امور طلاب حوزه ایلام

حوزه/ حجت‌الاسلام یونس گلی گفت: استان ایلام مرکز پیشانی خدمت‌رسانی زوار امام‌حسین (ع) در ایام اربعین است و مدیریت حوزه‌ استان ، مدیران و طلاب مدارس در حد توان و بضاعت نهایت تلاش را در ارائه خدمات به طلاب و روحانیون انجام خواهند داد.

 حجت‌الاسلام یونس گلی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» از ایلام با اشاره به برگزاری نشست بررسی وضعیت ارائه خدمات به طلاب در مرزهای ایلام، کرمانشاه و خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: استان ایلام مرکز پیشانی خدمت‌رسانی زوار امام‌حسین (ع) در ایام اربعین است.

وی افزود: در سال گذشته علی رغم مشکلات و کمبودهای فراوان، با همت مدیریت حوزه‌ علمیه استان ایلام، مدیران و طلاب مدارس  در حد توان و بضاعت نهایت تلاش را در ارائه خدمات به طلاب و روحانیون داشتیم، اما با توجه به این که عمده مقصد زائرین جهت خروج از کشور از مرز بین‌المللی مهران است، اولویت اول، رسیدگی به مشکلات و جبران کمبودهای مدرسه حضرت ولیعصر(عج) مهران در ارائه خدمات و تسهیلات است.

حجت‌الاسلام گلی ادامه داد: به همین منظور طرح خدمات اربعین حسینی تهیه و برای مدیریت حوزه‌های علمیه کشور ارسال شد که امیدواریم با توجه به اهمیت و ضرورت رسیدگی به مشکلات این مدرسه عنایت ویژه‌ای جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به طلاب و خانواده ایشان در ایام اربعین ارائه دهیم.

معاون امور طلاب و دانش ‌آموختگان حوزه‌علمیه استان ایلام در تشریح مصوبات جلسه بررسی وضعیت ارائه خدمات به طلاب زائر اربعین، گفت: برآورد هزینه اقلام و موارد مورد نیاز مدرسه حضرت ولیعصر(عج) مهران و ارسال آن به ستاد از جمله اجاره پارکینگ جلوی مدرسه و منازل اطراف، خرید یا اجاره داربست فلزی برای مسقف کردن حیاط مدرسه، تهیه 500 عدد پتو و بالش، برنج، روغن، قند و شکر، گوشت، و ... از جمله این مصوبات بوده است.

وی با بیان این که پیگیری فراهم آمدن ارائه خدمات و تسهیلات به زائرین در مسیر ایلام توسط استان کرمانشاه و ارائه گزارش از دیگر مصوبات این نشست بود، عنوان کرد: ارسال نامه به کلیه استان‌هایی که آمادگی کمک و خدمات‌رسانی در ایام اربعین به زائرین را دارند که به عنوان استان معین به استان‌های میزبان کمک‌رسانی کنند و برنامه‌ریزی و مدیریت حضور زائرین در مدرسه حضرت ولیعصر(عج) مهران توسط معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان ایلام از دیگر مصوبات نشست بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha