چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حسینی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: تعداد روحانیون مستقر در این استان به ۱۰۶ نفر رسیده است، اما برای این که تمام روستاهای بالای ۸۰۰ نفر جمعیت را پوشش بدهیم، به بیش از۱۰۰۰ روحانی مستقر نیاز داریم.

حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز گفت: سال گذشته تعداد روحانیان مستقر در روستاهای استان ۵۱ نفر بود که امسال ۵۵ روحانی جدید  برای انجام تبلیغ و اجرای برنامه های مذهبی به این مناطق اعزام شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هم اکنون برنامه های فرهنگی، تبلیغی و دینی این سازمان در روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار استان  با ۱۰۶ روحانی مستقر اجرا می شود.

وی، ترویج و تبیین آموزه های اسلامی و آرمان های متعالی انقلاب اسلامی را در قالب حرکتی پویا و بالنده از رسالت های اصلی این سازمان فرهنگی دانست.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اضافه کرد: با توجه به بروز برخی آسیب های اجتماعی در زمینه ظهور عرفان های کاذب و نوظهور، سلسله نشست های تخصصی و فرهنگی با حضور روحانیان و مدیران استانی با محوریت این سازمان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز تعداد روحانیون مستقر به ۱۰۶ نفر رسیده است، اما برای اینکه تمام روستاهای بالای ۸۰۰ نفر جمعیت را پوشش بدهیم به بیش از۱۰۰۰  روحانی مستقر نیاز داریم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha