شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سیدعلی مهدی نژاد مدیر حوزه علمیه سمنان

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه یکی از خواسته‌های فطری انسان‌ها امنیت است، گفت: نیروی انتظامی در راستای رسالت خود موفق عمل کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به هفته نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت این هفته اظهار داشت: یکی از خواسته‌های فطری و ذاتی همه انسان‌ها حاکم بودن امنیت در جامعه محیط پیرامون است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: مسأله امنیت از جمله مسائلی است که همواره موردتوجه همه ادیان و مذاهب مختلف و بیشتر از همه در قرآن و روایات موردتوجه قرارگرفته است.

وی افزود: نیروی انتظامی رسالت مهم و سنگین تامین امنیت و برقراری نظم و آرامش در جامعه را به عهده دارد و همواره در راستای این رسالت خود موفق عمل کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نژاد خاطرنشان کرد: یک جامعه خوب دارای ویژگی‌های متفاوت و مؤلفه‌های مهمی از جمله امنیت و برقراری نظم و آرامش در جامعه است که نیروی انتظامی این وظیفه مهم را برعهده‌گرفته است و پرسنل و کارکنان آن به‌واسطه تأمین آرامش و برقراری نظم در جامعه هم در نزد خداوند متعال و هم در میان مردم در جایگاهی والا قرار دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha