جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/پرداختن به اصلاح فضای مجازی در زمان کنونی بسیار ارزشمند و مهم است؛ چرا که دشمن از آن برای تخریب عقاید مردم استفاده می کند؛ همچنین ایجاد نظم در راهنمایی و رانندگی نیز بسیار با اهمیت است که نیروی انتظامی در آن ها موفق بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار سردار اشتری با اشاره به خدمات نیروی انتظامی گفتند: خدمات نیروی انتظامی در عرصه های مختلف قابل تقدیر است،‌چرا  که  پیشرفت در زمینه های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی صرفا در سایه امنیت محقق می شود.

ایشان افزودند: امتیاز مهم نظام جمهوری اسلامی ایران ولایی بودن است؛ چرا که خدمت در چنین  نظامی عبادت و ثواب است بنابراین باید خدمت کردن در چنین نظامی افتخار باشد.

این مرجع تقلید ادامه دادند: حفظ امنیت از سوی نیروی انتظامی در مرزها و در داخل شهرها  ارزشمند است و از این جهت خدمات وظایف  نیروی انتظامی بسیار مهم است.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: موضوع مقابله با مواد مخدر مسئله ای جدی و بسیار مهم است که پلیس در این زمینه نیز عملکرد خوبی دارد، همچنین موضوع کالای قاچاق نیز باید توسط نیروی انتظامی جدی گرفته شود.

ایشان در پایان تصریح کردند: پرداختن به اصلاح فضای مجازی در زمان کنونی بسیار ارزشمند و مهم می باشد؛ چرا که دشمن از آن برای تخریب عقاید مردم استفاده می کند؛ همچنین ایجاد نظم در راهنمایی و رانندگی نیز بسیار با اهمیت است که نیروی انتظامی در آن ها موفق بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha