چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024

حجت الاسلام علی دشتکی گفت : ستاد شئون سیاستگذاری طی سه جلسه اولویت های تبلیغی را در شش محور تحت عنوان های امر به معروف و نهی از منکر، فلسفه عاشورا، ولایت، مسایل اجتماعی، خرافات و بدعت برای شبکه تبلیغی ترسیم کرد.

حجت الاسلام علی دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبر گزاری حوزه در همدان، با اشاره به فعالیت های این اداره کل در بزرگداشت عزاداری سرور سالار شهیدان اباعبد الله الحسین(ع)، گفت: در این دوره اولویت های تبلیغی متنوع و برحسب زمان برنامه ریزی شد.

وی تصریح کرد: ستاد شئون سیاستگذاری طی سه جلسه اولویت های تبلیغی را در شش محور تحت عنوان های امر به معروف و نهی از منکر، فلسفه عاشورا، ولایت، مسائل اجتماعی، خرافات و بدعت برای شبکه تبلیغی ترسیم کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان افزود: در کنار این اولویت ها میثاق نامه ای برای هیئات مذهبی با در نظر گرفتن مسایل روز مثل طاغوت در گذشته و حال، ولایت در گذشته و حال و تطبیق عاشورای سال ۶۱ با عاشورای امروز تدوین شد.

وی با اعلام این که حدود یک هزار و ۶۰۰ روحانی مبلغ بیش از ۲ هزار نقطه از شهرستان را با محوریت اولویت های تبلیغی ترسیم شده تحت پوشش قرار دادند، افزود: بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ هیئت مذهبی اعم از فصلی، موسمی، مناسبتی، دانش آموزی و محلی در سطح استان برنامه داشتند. همچنین بیش از یک هزار و ۸۰۰ مداح در سطح استان فعال بوده که در این دوره اشعار مناسب و پر محتوایی را برای جامعه مخاطب خود عرضه کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان بیان داشت: حدود ۳۴۰ موسسه قرآنی در ایام دهه اول محرم با محوریت عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبد الله الحسین(ع) در سطح شهرستان برنامه داشتند.

وی در پایان ضمن تشکر و قدر دانی از همه کسانی که در ایام دهه اول محرم تلاش کردند، افزود: مردم در این دوره توانستند از فرهنگ عاشورایی اعم از اقتصادی،معنوی و بصیرتی بهره مند شوند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha