پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: اردوهای جهادی فرصتی طلایی برای تزکیه نفس و کسب آرامش است و جوانان در قالب گروه های سازندگی به مناطق محروم سفر می کنند و از نزدیک با محرومیت هموطنان خود آشنا می شوند.

 حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در حاشیه مراسم تشییع بسیجی جهادگر شهید باقری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین به حضور جهادگران در مناطق محروم اشاره و گفت: جهادگران بسیجی با حضور در مناطق محروم روستا ها ضمن خدمت رسانی در حوزه های آبادانی و بهداشتی و آموزشی سبک زندگی اسلامی و مطالبات رهبری نظام را برای مردم تبیین می نمایند.

وی افزود: جهادگران بسیجی در اردوهای جهادی با دو محور محرومیت زدائی و ترویج فرهنگ خدمت به مردم در تمام فصول سال در عرصه های عمرانی و آبادانی، بهداشتی و درمانی، آموزشی و فرهنگی به مردم مناطق محروم خدمات ارائه می کنند.

وی ادامه داد: تلاش در رفع فقر فرهنگی حاکم بر مناطق محروم، افزایش معرفت، شکوفایی ظرفیتها و استعدادهای محرومان، تسریع در اجرایی کردن وظایف مسئولان و تشویق مسئولان جهادگر نیز از سایر اهداف مهم حرکتهای اردوهای جهادی است.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی فرصتی طلایی برای تزکیه نفس و کسب آرامش بوده و افرادی همچون شهید عالم باقری شلوغی شهر را ترک کرده و در قالب گروه های سازندگی به مناطق محروم سفر می کنند و از نزدیک با محرومیت هموطنان خود اشنا می شوند.

امام جمعه قزوین بیان داشت:  اردوهای جهادی تجربه خوبی است که در کنار همه سختیهایی که برای جهادگران به همراه دارد، اما شیرینی های خاص خود را دارد.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمنان ما امروز در میدان نبرد نرم وارد شده اند و دوران جنگ سخت به پایان رسیده است و امروز این جوانان هستند که باید به عنوان افسران جنگ نرم در برابر دشمن بایستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha