پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بحرین

حوزه/ الوفاء گفت: پادشاه نگون بخت و نظام جنایتکار او بارها با دست زدن به سرکوب مردم و خشونت علیه آنها شکست و درماندگی خود را ثابت کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد تمام بحران های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی بحرین مانند عدم اجرای قانون اساسی و دست اندازی به بیت المال و اموال عمومی و نابسامانی اوضاع اقتصادی و اعطاب تابعیت سیاسی به بیگانگان، همگی پرونده های ملی هستند که نشانگر ضرورت اقدامی سیاسی و ملی مشترک برای حل این بحران ها هستند.

در این بیانیه آمده است: هرچه زودتر باید راهی برای حل و فصل مشکلات طایفه ای و سیاسی که توسط نظام آل خلیفه ایجاد شده پیدا کنیم و در این زمینه شیعیان و اهل سنت باید در کنار هم، از مبارزات گذشته عبرت بگیرند و از این تجربه ها برای ساختن آینده استفاده کنند.

جریان الوفاء در ادامه بازداشت تعدادی از خطبا و مداحان مجالس حسینی توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه را محکوم کرد و افزود: پادشاه نگون بخت و نظام جنایتکار او بارها با دست زدن به سرکوب مردم و خشونت علیه آنها شکست و درماندگی خود را ثابت کرده است و افزایش روند سرکوب و بازداشت مردم در روزهای اخیر و زندانی کردن علمایی مانند سید علی الموسوی و بازداشت نوجوانان بحرینی همه نشان دهنده درماندگی و بیچارگی نظام در برابر مقاومت مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha