پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نمازی-دیدار مسئولان نیروی انتظامی کاشان

حوزه/ نماینده ولی فقیه درکاشان، ماموریت نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه را عبادت دانست و گفت: با توجه به این که اطلاع از رویداهای جامعه از فواید و سوء استفاده از فضای مجازی از مضرات آن می باشد، لذا مسئولیت نیروی انتظامی در این عرصه سنگین تر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، ظهر امروز در دیدار با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان کاشان، ضمن تبریک هفته ناجا و تشکر از نیروی انتظامی اظهارداشت: نقش نیروی انتظامی در سلامت امنیتی جامعه نسبت به سایر نیروها جایگزین ندارد.

وی، نهاد نیروی انتظامی را متشکل از جوانان عزیز انقلابی، پیرو ولایت و امامت دانست و با اشاره به این که لباسی که تلاشگران نیروی انتظامی به تن دارند، لباس مبارکی است، افزود: با توجه به اینکه چشم امید نظام اسلامی ایران، مقام معظم رهبری، مردم و مسئولین به نیروی انتظامی دوخته شده، قطعا تلاش های آنها در تامین امنیت کشور قابل ستایش است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، به نقش سربازان و پرسنل نیروی انتظامی در تامین امنیت مرزهای کشورمان اشاره کرد و کار کردن در این نیرو به دلیل این که باعث آسایش امنیت مردم می شوند را کاری سخت و طاقت فرسایی دانست و اظهارداشت : لحظه لحظه حضور پرتلاش سربازان نیروی انتظامی در مرزهای حساس کشور به منظور تامین امنیت مردم عبادت است .

امام جمعه کاشان، با تاکید بربالا بردن میزان آگاهی، کارهای تخصصی و اطلاعاتی در نیروی انتظامی، قاچاق کالا، فروش و مصرف مواد مخدر را از مهمترین مشکلات جامعه عنوان کرد و افزود: همان طور که در دوران دفاع مقدس جوانان با فراگیری آموزش های لازم درمقابل دشمنان ایستادند و پیروز شدند، پرسنل نیروی انتظامی هم در مقطع فعلی باید به منظور برخورد با ناهنجاری های جامعه آموزش های تخصصی را فراگیرند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید براینکه سربازان وظیفه، افسران و درجه داران در نیروی انتظامی باید کاملا نسبت به وظایف خود توجیه شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به این که نیروی انتظامی با مردم سروکار دارد، باید روابط عمومی قوی، ظاهری آراسته و خوش برخورد با مردم داشته باشند.

آیت الله نمازی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به وجود نظم در نیروهای مسلح، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب به نظم در نیروهای نظامی خیلی حساس هستند، بسیجان و نیروهای نظامی که منظم رژه می رفتند را مورد تشویق قرار می دادند.

وی، با تاکید برفراگیری آموزش های تخصصی، اطلاعاتی و امنیتی در نیروی انتظامی به فواید و مضرات فضای مجازی در جامعه اشاره کرد و افزود: با توجه به این که اطلاع از رویداهای جامعه از فواید و سوء استفاده از فضای مجازی از مضرات آن می باشد، لذا مسئولیت نیروی انتظامی دراین عرصه سنگین تر می شود.

آیت الله نمازی، در پایان با تاکید بر رسیدگی به خانواده های پرسنل نیروی انتظامی به دلیل استرسی که رئیس آن خانواده در سنگر مقدس تامین امنیت کشور دارد، اظهارداشت: مسئولین نیروی انتظامی باید ضمن دیدار با خانواده شهدای نیرو، نسبت به فراهم نمودن امکانات رفاهی برای خانواده های خود در نیروی انتظامی تلاش کنند.

 در ابتدای این دیدار سرهنگ علی پورکاوه، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده، به نقش روحانیون و حوزه های علمیه در حل مشکلات اجتماعی اشاره کرد و گفت: با توجه به نهادینه شدن روحیه بسیجی در پرسنل نیروی انتظامی، توانسته ایم باهمکاری ائمه جمعه، جماعات، روحانیون و پایگاه های بسیج فعال در مساجد و حسینه های شهرستان، اقدامات بسیارخوبی را در نظم و امنیت شهرستان انجام دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha