جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهیان نور

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از حضور ۹۰ خواهر طلبه مدارس علمیه خواهران این استان در کاروان های راهیان نور امسال خبر داد.

 سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه حضور خواهران طلبه در کاروان های راهیان نور خواهران از یکم آبان آغاز و تا 25 بهمن ماه  ادامه دارد، گفت: این برنامه تبلیغی با همکاری و تعامل حوزه علمیه خواهران و  بسیج استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مبلغان با حضور در کاروان های راهیان نور در بخش های دانش آموزی، دانشجویی و طلاب به تبلیغ دینی خواهند پرداخت، بیان داشت: طلاب در این سفر علاوه بر بیان مسائل و احکم شرعی برای خواهران بازدید کننده از مناطق عملیاتی، به تبیین و  تشریح ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در بین مخاطبان خواهند پرداخت .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: حضور طلاب و مبلغان در این کاروان ها فرصتی ارزشمند در راستای بهره گیری از سیره معنوی و اخلاقی شهدا در جامعه بویژه نسل جوان است .

عزیزی، نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت را ضرورتی انکارناپذیر برای جامعه امروز برشمرد و یادآور شد:فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده ارزش های معنوی و اخلاقی در جامعه و راهکاری موثر برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود .

وی در پایان حضور مبلغان و طلاب در کاروان های راهیان نور را فرصتی ارزشمند در راستای تبیین آثار و برکات دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: مبلغان در این کاروان ها دستاوردهای معنوی و ارزشی دووران دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین و تشریح می کنند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha