پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه یزد

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه یزد از برگزاری نخستین سنجش ادبیات ویژه طلاب یزد در روز پنج شنبه ۲۰مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، دومین جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان یزد در سال تحصیلی جدید با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه یزد در ساختمان این مرکز برگزار شد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه استان در این جلسه، خاطر نشان کرد: یکی از موضوعات اصلی جلسه بررسی آئین نامه آموزشی سال جدید بود که معاونین محترم به بیان پیشنهادات و نظرات خود در این خصوص پرداختند.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد از برگزاری اولین سنجش ادبیات در استان ویژه طلاب پایه های دوم تا ششم مدارس علمیه استان در روز پنجشنبه 20مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این آزمون بررسی سطح علمی طلاب در زمینه ادبیات است و بعد از این آزمون برنامه ریزی های لازم جهت ارتقاء سطح علمی ادبیات طلاب صورت خواهد گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برگزاری آزمون شفاهی پایه ششم به استان واگذار شده است، اولین مرحله این آزمون روز پنج شنبه 27مهرماه در شهرستان یزد برگزار می گردد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha