جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مجازی

حوزه /کارگاه آموزشی «روش ها و راهکارهای تبلیغ دینی در فضای مجازی»، در مدرسه علمیه نجمیه (س) ازنا برگزار شد .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه(س) شهرستان ازنا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی «روش ها و راهکارهای تبلیغ دینی در فضای مجازی»، گفت: ضرورت دارد حوزه ها و مدارس علمیه با برگزاری کارگاهها و نشست های مستمر، طلاب و مبلغان را برای تبلیغ در این فضا با اصول و شرایط روز آگاه نمایند .

 ناهید اشکشی با اشاره به اینکه مبلغان در عرصه اطلاع رسانی دینی باید خود را با فرهنگ زمانه و تکنولوژی روز آشنا نمایند، خاطر نشان کرد: مبلغان و طلاب باید تلاش نمایند مفاهیم و ارزش های والای اسلام و مکتب شیعه را در قالب فهم جوان امروزی به مخاطب ارائه نمایند .

وی با اشاره به اینکه مبلغان و طلاب برای تبلیغ در فضای مجازی باید با زبان و تفکر کاربران آشنا باشند یادآورر شد:اگر مبلغان با مطالعه و آشنایی با تفکر کاربران وارد میدان تبلیغ شوند اثرگذاری تبلیغ دینی آنان عمیق تر خواهد بود .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه (س) ازنا فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی در بین طلاب را از مهم ترین اصول تبلیغ در این فضا برشمرد و گفت: در خصوص تبلیغ موثر و کارآمد در فضای مجازی نیاز است طلاب آموزش ها و سرفصل های آموزشی را زیر نظر اساتید حوزه فرا گیرند .

 اشکشی با اشاره به تبلیغات متعدد دشمنان اسلام و انقلاب علیه ارزشهای دینی و انقلابی در جامعه بیان داشت:مبلغان باید با تمام توان با حضور موثر خود در فضای مجازی در راستای خنثی سازی این تبلیغات مسموم تلاش نمایند و هر روز بر بصیرت افزایی قشر جوان در مقابله با این تهدیدات بیافزایند .

وی در پایان خاطر نشان کرد: در کارگاه آموزشی تبلیغ در فضای مجازی که امروز در مدرسه علمیه نجمیه (س) ازنا برگزار شد طلاب مفاهیم و اصول تبلیغ در فضای مجازی را زیر نظر خواهران فعال کوثر نت فرا مدارس علمیه خواهران استان لرستان فرا گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha