سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام طه محمدی / امام جمعه همدان

آیت الله طه محمدی گفت: در عرصه ترویج قرآن کریم در جامعه کم کاری کرده ایم و باید قرآن آموزی از مهدکودک ها و مدارس و در سنین کم آغاز شود و به نظر من فعالیت های امروز در کشور کافی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان، گفت: ما باید در ترویج فرهنگ قرآنی بکوشیم، تمامی ابواب قرآن کریم از حیث روخوانی، روانخوانی، مفاهیم، ترجمه و تفسیر نیاز به فعالیت ستادی دارد.

وی تصریح کرد: در عرصه ترویج قرآن کریم در جامعه کم کاری کرده ایم و باید قرآن آموزی از مهدکودک ها و مدارس و در سنین کم آغاز شود و به نظر من فعالیت های امروز در کشور کافی نیست.

آیت الله طه محمدی ادامه داد: قرآن معجزه گر است، هر قدر که با قرآن کریم و این معجزه الهی مانوس شویم خداوند متعال ما را انجام کار های یاری خواهد کرد. اگر مسوولان به فعالیت های قرآنی بها ندهند، آرمان های انقلاب از بین می رود و زنده بودن انقلاب سلامی به ترویج قرآن کریم بستگی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: از صدر اسلام تا کنون افرادی بودند که در باب حفظ قرآن کریم فعالیت خوبی داشته اند، اما در عمل نتوانستند قرآنی باشند.

وی در پایان به حضار توصیه کرد: درست است که ما باید در راستای فراگیری قرآن عمل کنیم، اما مهم تر از آن این است که اعمال ما قرآنی شود، علم و عمل باید در کنار هم باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha