پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خواهر طلبه

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر از حضور و فعالیت تبلیغی طلاب حافظ و قاری قرآن این مدرسه در برنامه های توانمند سازی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خبر داد .

خانم فرشته شاهوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، گفت: طلاب و مبلغان مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با حضور در بین بانوان در محافل و جلسات گوناگون و همچنین با برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی در راستای ارتقاء دانش و آگاهی خواهران مددجوی زیر پوشش کمیته امداد گام برمی دارند .

وی با اشاره به اینکه با انعقاد تفاهم نامه همکاری مدرسه علمیه خواهران بنت الرسول(ص) و کمیته امداد شهرستان، طلاب با اجرای برنامه های دینی و فرهنگی این نهاد را یاری می دهند خاطر نشان کرد: هم اکنون طلاب حافظ قرآن با عنوان مبلغان قرآنی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برنامه های روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ قرآن را برگزار می کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با اشاره به اینکه برنامه آموزش قرآن برای مددجویان در طول سال بصورت مستمر در حال برگزاری است، اظهار داشت: این برنامه با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه همراه با بیان نکات تفسیری همراه با پیام ها و طرح معماهای قرآنی برای خواهران زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان الشتر برگزار می شود .

 شاهوردی همچنین از فعالیت تبلیغی طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر در ماه های محرم و صفر خبر داد و گفت: طلاب این مدرسه با حضور در مدارس، مساجد، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، حسینیه ها و تکایا و همچنین جلسات خانگی به بیان و تبیین مسائل و احکام شرعی، فلسفه قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی در بین مردم می پردازند .

وی در پایان گفت: حضور تبلیغی طلاب و مبلغان مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر تا آخر ماه صفر در اماکن مختلف شهرستان در راستای اشاعه فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) ادامه دارد .

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha