پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه مجمع خیرین حوزه خواهران آران و بیدگل

حوزه/ اولین جلسه تشکیل مجمع خیرین مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل، با حضور مدیر عامل جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران، برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر فاضلی مهر آبادی، مدیر عامل جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران دراین جلسه با اشاره به اینکه قطعا بحث انفاق هم در دنیا و هم در آخرت نتیجه و ثمره خیر دارد، گفت: اگر کسی انفاق کند تا انسان هایی با فرهنگ ائمه اطهار(ع) آشنا شوند و در صراط مستقیم قرار گیرند، قطعا ارزش و پاداش بسیار بالایی دارد.

وی، با اشاره به اینکه بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند، تاکید کرد: بانوان باید در بودجه بندی تمامی برنامه های فرهنگی و اجتماعی، در حد ۵۰ درصد دیده شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی، امام جمعه شهرستان آران و بیدگل نیز در این جلسه ضرورت کمک به حوزه های علمیه و توانمند سازی مدارس علمیه تاکید کرد و گفت: کمک به حوزه های علمیه، کمک به دینداری مردم می باشد.

حجت الاسلام روحانی، مدیر مدرسه علمیه المهدی (عج) آران و بیدگل هم در این جلسه، گفت: قطعا یکی از مصادیق روشن اعمال حسنه، کمک به حوزه ها و امر تربیت طلبه و حل مشکلات آنهاست.

مدیر مدرسه علمیه المهدی (عج) آران و بیدگل با اشاره به ثواب شرکت در امر خیر و کارهای عام المنفعه، افزود: کمک به حوزه علمیه و طلاب شامل تمامی کارهای خوبی است که انسان ها را به تمایل درونی خود نزدیک و آنها را ماندگار می کند.

برپایه این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین فاضلی مدیر عامل جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران پس از بازدید از بخش های مختلف حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) شهرستان آران و بیدگل، با روحانیون و طلاب نیز دیدار و گفتگو کر د.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha