جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: نقش اربعین و همسویی این جریان با مقاومت اسلامی باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و متوجه باشیم که پیاده‌روی اربعین سرمایه عظیمی برای ارتقای روحیه جبهه مقاومت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، صبح امروز در دیدار با معاون فرهنگی و آموزشی بعثه مقام معظم رهبری که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد گفت:  باید اهدافی که در ایام اربعین دنبال می‌کنیم، اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی‌ها بر مبنای اولویت‌بندی‌ها صورت بگیرد.

امام جمعه قزوین با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ای اربعین، خاطرنشان کرد: سال گذشته صدا و سیمای مرکز قزوین برای پوشش اخبار اربعین در کربلا، با مشکلات و کمبود فضا مواجه بود اما با این وجود خدمات بسیار خوب و ارزنده‌ای را در سطح کشور و حتی سطوح بین‌المللی ارائه کرد و امسال هم باید تلاش کنیم زمینه بیشتری را برای فعالیت رسانه‌ها فراهم نماییم.

وی نقد و بررسی کارهای صورت گرفته در اربعین سال‌های گذشته را مهم و ضروری دانست و افزود: اگر نقد و بررسی اقدامات انجام شده در پیاده‌روی اربعین، هر سال بلافاصله پس از پایان ایام اربعین صورت بگیرد، اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در قزوین بر اهتمام ارتقای کیفی و کمی پیاده‌روی اربعین تأکید کرد و گفت: با بررسی، ارزیابی و مشخص کردن نقاط قوت و ضعف، همت و جدیت مضاعفی برای ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های پیاده روی اربعین به وجود می‌آید

وی یادآور شد: نقش اربعین و همسویی این جریان با مقاومت اسلامی باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و باید متوجه باشیم که پیاده‌روی اربعین سرمایه عظیمی برای ارتقای روحیه جبهه مقاومت اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، تدوین مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب اربعین را ضروری دانست و عنوان کرد: مطالبات رهبر معظم انقلاب در بسیاری از عرصه ها تدوین شده و ضروری است این مهم در مورد اربعین مورد توجه جدی قرار بگیرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha