سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
محیی الدین عفیفی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی الازهر

حوزه/ رئیس مرکز تحقیقات اسلامی الازهر گفت: غیاب برخی ارزش ها در زندگی جامعه مصری باعث شده روحیه مهربانی و همکاری از میان برخی گروه های مردمی رخت بربندد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرکز تحقیقات اسلامی الازهر از آغاز فعالیت گسترده تبلیغی خود در تمام مراکز و مدارس شهرها و روستاها و استان ها با هدف آگاهی بخشی به دانش آموزان دختر و پسر در زمینه ارزش های دینی و انسان خبر داد.

مرکز تحقیقات الازهر گفت: این برنامه قرار است به زودی در تمام شهرها و مراکز مصر اجرا شود، زیرا غیاب برخی ارزش ها در زندگی جامعه مصری باعث شده روحیه مهربانی و همکاری از میان برخی گروه های مردمی رخت بربندد.

شیخ محیی الدین عفیفی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی الازهر در این زمینه گفت: ما برنامه گسترده ای برای احیاء ارزش های مثبت در میان مردم و خانواده ها داریم و در این زمینه بنا داریم آثار مثبت و سازنده این ارزش ها را برای مردم بازگو کنیم تا انگیزه مردم برای پایبندی به این ارزش ها تقویت شود و به کار و تولید تشویق شوند.

وی افزود: علاوه بر این ما بنا داریم با سخنرانی های فرهنگی و آگاهی بخشی به دانش آموزان و پاسخ دادن به پرسش های آنها بخشی از نیازهای فرهنگی جامعه را برآورده سازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha