جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دریکوند

حوزه/ مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت:سال گذشته بیش از ۴ هزار دانش آموز از مدارس علمیه این استان بازدید کرده اند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، خدانظر دریکوند، امروز در گردهمایی مشترک ائمه جمعه و مدیران آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به این که حوزه های علمیه همواره به عنوان مشاوران دینی و فرهنگی این نهاد را در اجرای برنامه های تعلیمی و تربیتی یاری داده اند، افزود: ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با هدف گسترش و تعمیق باورهای اعتقادی و اخلاقی در بین دانش آموزان شکل گرفته که امروز مبلغان با حضور و مشارکت خود در اجرای برنامه های دینی در مدارس این مهم را تحقق بخشیده اند.

وی با اشاره به این که آموزش و پرورش به دنبال تربیت دانش آموزانی مومن، ولایی و باسواد است، گفت: مبلغان و روحانیون با اجرای برنامه های محتوایی و خلاق در تربیت دینی و بهبود شخصیت اخلاقی در بین دانش آموزان با تمام توان قدم بر می دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در اجرای برنامه های دینی و فرهنگی گفت: سال گذشته بیش از 540 کفتمان دینی در مدارس با شرکت 23 هزار دانش آموز در مدارس استان لرستان به همت مبلغان و روحانیون برگزار شده است.

 دریکوند همچنین از شرکت 160 هزار دانش آموز لرستانی در مسابقات قرآن، احکام ، نماز و ... خبر داد و گفت: در اجرای این برنامه ها همواره مبلغان یاریگر دانش آموزان در تعلیم قرآنی بوده اند.

وی در پایان ابراز داشت: آموزش و پرورش از نقطه نظرات مبلغان، ائمه جمعه و فعالان دین و فرهنگ در راستای اشاعه فرهنگ دینی در مدارس استقبال می نماید.   

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha