شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: باید در برابر تهاجمات فرهنگی به مقوله شناخت صحیح از جنگ نرم و شناسایی ارکان آن به عنوان نقطه آغازین و ضروری در هر برنامه‌ریزی توجه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع مبلغین، روحانیون و مداحان استان قزوین که در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد به موضوع امنیت در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: تقویت امنیت امروز کشور نیازمند وحدت هر چه بیشتر مردم است.

وی افزود: امروز دشمنان اسلام از تمام توان خود برای ضربه زدن به دوستی و اخوت کشورهای اسلامی استفاده می‌کنند و متاسفانه تاحدودی نیز موفق بوده اند. اما کشورهای اسلامی باید با آگاهی و بهره گیری از مشترکات دینی و قرآن کریم در برابر این توطئه ها بایستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به برنامه ریزی گسترده دشمن در کم ارزش کردن عفت و پاکدامنی در جوامع اسلامی، تصریح کرد: عفت و پاکدامنی از برجسته ترین کمالات انسان و از برترین ارزش هایی است که در آموزه هایی دینی ما به ویژه قرآن کریم بر آن تاکید فراوان شده است.

وی ادامه داد: از مهم ترین برنامه های دشمن در ایجاد گسست در جوامع، ترویج تفکر فاصله گرفتن از مذهب و ارزش های دینی و نیز کم توجهی یا بی توجهی به آن است که بایستی با آگاهی و بصیرت افزایی نسبت به آن هوشیار بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: باید در برابر تهاجمات فرهنگی به مقوله شناخت صحیح از جنگ نرم و شناسایی ارکان آن به عنوان نقطه آغازین و ضروری در هر برنامه‌ریزی توجه داشت.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام بدانند تا زمانی که خانواده های شهدا و رزمندگان و آزادگان و جانبازان و این ملت همیشه بصیر  هستند، مردم از اسلام ناب محمدی (ص) دفاع خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین به تهدیدات دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد:  ما هیچ تردیدی نداریم که با داشتن رهبری فرزانه و مردمی مصمم و مدافع اصول انقلاب اسلامی تمامی این تهدیدات در نطفه خفه می‌شوند و با آنها برخورد می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تاکید کرد: امروز کشور ما با وحدت و اتحاد و انسجام بین مردم و مسئولان و اقتدار و امنیت کامل به عنوان یک کشور مقتدر، امن و باصلابت در منطقه و دنیای پرتلاطم امروز ایستاده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha