سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام زرینه

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا با اشاره به این که عده‌ای می‌خواهند چهره جنایتکار آمریکا را تطهیر کنند، گفت: ایران اسلامی امروز با دشمنی به نام آمریکا مواجه است که در جنایت، توطئه و کشتار مردم بی گناه از شیطان هم خطرناک‌تر است و مردم باید با بصیرت و آگاهی دشمنان خود را خوب بشناسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد همایون زرینه، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان بویین زهرا به دشمنی آمریکای جنایتکار با ملت ایران و جنگ افروزی های این کشور در منطقه اشاره کرد و گفت:  امروز آمریکا با این همه جنایاتی که در سطح جهان از خود نشان داده، باز هم خود را طرفدار حقوق بشر نشان می دهد و عده‌ای هم می‌خواهند این چهره جنایتکار را به نوعی تطهیر کنند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا افزود: امروز آمریکا، اسرائیل و منافقان در خدمت رژیم آل سعود هستند و این رژیم با ادامه جنایات خود، مردم مظلوم یمن به ویژه مردم و کودکان بی گناه را با بمباران شهرها و مناطق مسکونی به خاک و خون کشیده است.

وی در ادامه به هجوم فرهنگی غرب اشاره کرد و با بیان اینکه نظام خانواده نقطه مقابل شهوت رانی بی‌بندو باری و بی‌اخلاقی است، اظهارداشت: نظام خانواده یعنی روابط انسانی سالم زن و مرد و علاقمندی دینی میان آن‌ها و نظام خانواده براین اساس استوار است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا ادامه داد:  یکی از علل فروپاشی فرهنگی و اخلاقی نظام غرب فروپاشی نظام خانواده است، اما در نظام اسلامی نهاد خانواده بالا‌ترین سرمایه محسوب می‌شود که در سایه آموزه‌های دینی حفظ می‌شود  .اگر جامعه‌ای دارای نهاد خانواده سالم باشد به طور قطع استحکام می‌یابد و در غیر این صورت فرو می‌ریزد.

حجت الاسلام همایون زرینه تصریح کرد:  اهمیت نهاد خانواده در اسلام و نظام جمهوری اسلامی تا جایی است که مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی خانواده را به تمامی نهادهای اجرایی و تصمیم‌گیر کشور ابلاغ فرمودند تا هرچه بیشتر از این نهاد اجتماعی حفظ و حراست به عمل آید.

وی با تاکید بر این که تلاش برای استحکام خانواده و سلامت آن، زمینه سلامت و سعادت عمومی را فراهم می کند، تصریح کرد: باید قرآن را در محوریت خانواده‌ها قرار داد و سبک زندگی را به قرآن محوری سوق دهیم تا بتوانیم از اثرات مثبت و برکات آن در جامعه بهره‌مند شویم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا افزود: به دلیل جایگاه مهمی که آرامش و رضایتمندی از زندگی خانوادگی در تکامل معنوی انسان دارد، علاوه بر آموزه‌ها و سفارش‌های فراوان دین اسلام در این رابطه، همواره در کلام بزرگان دین از آسیب‌ها و عللی که کیان خانواده و آرامش آن را بر هم می زند، سخن گفته شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha