شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار آیت الله مهمان نواز با حجت الاسلام رئیسی

حوزه/تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل حال حاضر کشور تولید و اشتغال است، افزود: مهم‌ترین نیاز کشور تولید و اشتغال است و در این استان هم باید این مسئله جدی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، امروز در دیدار با آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: حوزه علمیه خراسان با وجود شخصیت‌های برجسته‌ای همچون آیت‌الله مهمان‌نواز غنی شده و عظمت یافته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: وجود شخصیت‌های بزرگی همچون آیت‌الله مهمان‌نواز نقطه عطف و برکت برای خراسان بزرگ است.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه خراسان با وجود شخصیت‌های برجسته‌ای٬ همچون آیت‌الله مهمان‌نواز غنی شده و عظمت یافته و تلاش‌های این عالم گران‌قدر در این منطقه ستودنی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی ادامه داد: آیت‌الله مهمان‌نواز همچون نفس و موتور محرک استان هستند و وجود ایشان به تعبیر مقام معظم رهبری برکات فراوانی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم سه استان خراسان را مجاور امام رضا(ع) می‌دانیم، گفت: مردم تمام ایران اسلامی و به‌ویژه سه استان خراسان رضوی٬ شمالی و جنوبی را به‌عنوان مجاوران امام رضا(ع) دانسته و برای همه این استان‌ها برنامه‌ریزی داریم.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل حال حاضر کشور تولید و اشتغال است، افزود: مهم‌ترین نیاز کشور تولید و اشتغال است و در این استان هم باید این مسئله جدی گرفته شود.

وی افزود: به برکت نام امام رضا(ع) تلاش می‌کنیم با نیروی عظیم جوانان و توجه به مسائل فرهنگی در این استان‌ گام‌های خوبی را برداریم.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار گفت: فعالیت‌های آستان قدس نویددهنده حرکت و برکت نشات گرفته از مضجع نورانی امام رضا(ع) است و امیدواریم این اقدامات فضای کشور را به سمت توسعه و آبادانی حرکت دهد.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز اظهار داشت: وجود نورانی امام رضا (ع) غنیمتی گران‌بها  برای ایران اسلامی است و کسب بصیرت و آگاهی و معرفت نسبت به ائمه اطهار (ع) مایه سعادت و ارزشمندی انسان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha