پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اربعین

حوزه/ نذورات نقدی و غیرنقدی زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) ویژه پذیرایی از زائران اربعین حسینی در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از نهم آبان‌ماه برای تامین اسکان مورد نیاز و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا برپا می‌شود و به صورت شبانه روزی به زائران خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد.

 خیرین مردمی سال‌های گذشته در برپایی موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها سهم قابل توجهی داشتند و امسال نیز به صورت ویژه‌تری در این عرصه وارد شده‌اند چرا که این موکب برای اربعین امسال برنامه‌های گسترده‌تری را دنبال می‌کند.

زائران و مجاوران آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) نیز می‌توانند به میزان توان خود با نذورات نقدی و غیرنقدی در حرکت بزرگ اربعین حسینی سهیم باشند و در پذیرایی و ارائه خدمات مختلف به زائران مشارکت کنند.

شماره حساب «۱۰۸۰» نزد مؤسسه مالی اعتباری کوثر به نام آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به شماره کارت ۵۰۵۸۰۱۷۰۱۰۸۰۱۰۸۰ و شماره شبا ۴۴۰۷۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۰۸۰ برای مشارکت در برپایی موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) درنظر گرفته شده است.

همچنین، افراد برای پرداخت هدایا و نذورات نقدی و غیرنقدی خود می‌توانند به دفتر مراجعات مردمی واقع در شبستان امام خمینی(ره) جنب محراب یا دیگر دفاتر هدایا و نذورات مستقر در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۸۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha