پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید محمد حسینیان -  دامغان

امام جمعه دامغان با بیان اینکه اخلاق‌مداری در نیروی انتظامی تقویت شود، گفت: توسعه پایدار در بستر جاده امنیت محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از دامغان، حجت‌الاسلام سید محمد حسینیان، امروز در جمع پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دامغان به مناسبت هفته ناجا، با بیان اینکه اخلاق‌مداری در نیروی انتظامی باید تقویت شود، اظهار داشت: نتیجه تقویت اخلاق‌مداری در ناجا سبب سرمایه ارزشمند اعتماد عمومی به پلیس می‌شود.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه نقش مهمی را ایفا می‌کند، تصریح کرد: تقویت بیش‌ازپیش اخلاق‌مداری در نیروی انتظامی سبب تعاملات گسترده‌تر بیش‌ازپیش مردم با ناجا می‌شود.

وی افزود: تعامل مردم با نیروی انتظامی و رضایت‌مندی مردم در عمل در کنار موضوع اخلاق‌مداری دو رکن اصلی رسالت‌های ناجا را تشکیل می‌دهند.

حجت‌الاسلام حسینیان با اشاره به نقش مهم نیروهای مسلح در دوران جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس گفت: نیروهای مسلح در دوران جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس با جان‌ودل از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند تا امروز ایران اسلامی مظهر اقتدار و صلابت در جهان باشد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نهادی است که در برقراری نظم و امنیت جامعه نقش مهم و اساسی دارد و همواره در حال تقویت است، خاطرنشان کرد: ناجا باید با برقراری تعامل مردمی در رسیدن به اهداف عالیه تلاش کند و توسعه پایدار در بستر امنیت محقق می‌شود و باید برای سرمایه‌گذاران امنیت کامل تأمین شود تا توسعه پایدار اقتصادی در جامعه صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha