شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/ استاد حوزه علمیه لرستان گفت: مبلغان باید با اخلاص و سعه صدر نسبت به تبلیغ، تبیین و تشریح سبک زندگی اسلامی در جامعه همت داشته باشند و در منابر و جلسات خود در راستای بصیرت افزایی دینی گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام بیرانوند عصر امروز در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه نجمیه (س) ازنا با اشاره به اینکه اخلاق عملی بهترین راهکار آموزش تهذیب نفس به طلاب جوان است، گفت: طلاب به واسطه تهذیب نفس و معنویت می توانند به درجات عالی حوزوی و علمی دست یابند .

وی با بیان اینکه در حوزه های علمیه و مدارس همان طور که به وضعیت آموزشی اهمیت داده می شود، باید درس اخلاق نیز در جایگاه ویژه ای قرار گیرد، افزود: درس اخلاق باید در مدارس جدی تر گرفته شود، چرا که برگزاری مستمر این درس در مدارس علمیه امری ضروری در راستای گسترش معارف اخلاقی و تهذیب نفس در بین طلاب است .

استاد حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه خواهران طلبه نقش موثری در تبلیغ و تبیین آموزه های دینی و گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه به ویژه خانواده ها و نسل جوان دارند، خاطر نشان کرد: مبلغان با بیان اصول سبک زندگانی اهل بیت (ع) در ماه های محرم و صفر به ترویج و گسترش این سبک برای مقابله با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی بپردازند .

حجت الاسلام بیرانوند در پایان با اشاره به اینکه ماه های محرم و صفر فرصتی مغتنم برای تبلیغ آموزه های اخلاقی و قرآنی در جامعه است، گفت: امید می رود مبلغان با اخلاص و سعه صدر نسبت به تبلیغ، تبیین و تشریح سبک زندگی اسلامی در جامعه همت داشته باشند و در منابر و جلسات خود در راستای بصیرت افزایی دینی گام بردارند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha