شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تجمع علمای مسلمین لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمین لبنان به رمضان عبدالله شلح و شیخ عبدالعزیز عوده به خاطر قرار گرفتن در لیست سیاه آمریکا به عنوان سر چشمه شر در جهان تبریک گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمین لبنان در بیانیه خود گفت: این عجیب نیست که آمریکا رژیم صهیونیستی را در کنار خود جای دهد و مجاهدین مقاومت را که تلاش می کنند کشورشان را از دست اشغالگران صهیونیستی آزاد سازند، در لیست تروریسم و تحت تعقیب قرار دهد.

این تجمع افزود: حکومت آمریکا از زمان تأسیس خود از قدرت های ستمگر حمایت می کند و در برابر اراده های ملت های مستضعف می ایستد.

تجمع علما تصریح کرد: اگر لازم کسی به عنوان تروریسم حقیقی در لیست قرار گیرد، این آمریکا است که در صدر کشور های حامی تروریسم است و این آمریکا است که از جنایت های رژیم صهیونیستی حمایت و عراق را ویران و صد ها هزار از ملت آن را کشت.

علمای مسلمان افزود: آمریکا گروهک های تروریستی تکفیری، از القاعده گرفته تا النصره و داعش را بوجود آورد و هزاران نفر از ملت افغانستان را کشت. اینچنین حکومتی حق ندارد که مجاهدین قهرمان را در لیست تروریسم قرار دهد.

تجمع علمای مسلمین به رمضان عبد الله شلح و شیخ عبد العزیز عوده به خاطر قرار گرفتن در لیست سیاه آمریکا به عنوان سر چشمه شر در جهان، تبریک گفت.

این حزب سکوت مرگبار کشور های عربی در مقابل رفتار های آمریکا به ویژه در زمانی که فشار به مقاومت فلسطین رو به افزایش است و سخن از خلع سلاح آن می رود، محکوم کرد.

همچنین از تمامی نیرو های مقاومت فلسطین خواست تا زیر پرچم حفظ مقاومت، متحد باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha