جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی بشیر نجفی

حوزه/ آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف گفتند: باید از طریق رسانه‌ها چهره بد و مخدوشی که دشمنان اسلام نزد ملت‌های جهان به‌جا گذاشته‌اند از بین ببریم و به اسلام حقیقی که صلح و محبت را برای تمامی انسان‌ها ضمانت می‌کند دعوت کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف از شیعیان هند و پاکستان استقبال و بر ضرورت پیروی از دستورات اهل بیت (علیهم السلام) و شیوه ها و رهنمود های تربیتی و اخلاقی آن بزرگواران برای تحقق سعادت دنیا و آخرت تاکید کردند.

حضرت آیت الله نجفی بر ضرورت آگاهی از مسائلی دینی و شناخت حلال و حرام در بسیاری از رفتار های روزانه تاکید و اشاره کردند: انسان گاهی به سبب عدم آگاهی و شناخت درست مسائل شرعی مرتکب برخی خطاها می شود.

ایشان خواستار شدند که زیارت نجف اشرف و کربلا باید ایستگاهی برای اصلاح نفس، تصحیح رفتار روزانه و شناخت منابع فقهی باشد.

برای نشر حقیقت اسلام محمدی اصیل، باید در پیشرفت رسانه تلاش شود

ایشان همچنین از سید انتصار حسین مدیر اجرایی شبکه پاکستانی (س ج) استقبال و اشاره کردند: امروز جهان شاد پیشرفت در تمامی زمینه هاست که از جمله آنها؛ رسانه ها و ارتباطات است.

ایشان افزودند: باید از طریق این رسانه ها، چهره حقیقی اسلام محمدی اصیل را معرفی کنیم و چهره بد و مخدوشی که قدرت های دشمن اسلام در نزد ملت های جهان به جا گذاشته اند، از بین ببریم و به اسلام حقیقی که صلح و محبت را برای تمامی انسان ها ضمانت می کند، دعوت کنیم.

آیت الله نجفی از هیئت شرکت خطوط هوایی پاکستان استقبال کردند

همچنین آیت الله بشیر نجفی از هیئت شرکت خطوط هوایی پاکستان که برای اولین بار از پاکستان به فرودگاه بین المللی نجف اشرف آمده اند، استقبال کردند.

ایشان از هر تلاشی که در جهت حمایت از زائرین عتبات مقدسه عراق صورت می گیرد و سفرشان را آسان می سازد، قدر دانی کردند و از کارگزاران خواستند تا برای خدمت و احترام به زائرین تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha