شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

حوزه/عضو کمیته تبلیغات سفر رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی با گرامیداشت پنجمین سالروز سفر رهبری به استان، اظهار داشت: مردم خراسان شمالی در استقبال پرشور و حماسی زز از سفر رهبر معظم انقلاب به استان، ولایتمداری خود را به اثبات رساندند.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به سفر هشت‌روزه رهبر معظم انقلاب به استان، به بیان خاطراتی چند از آن روزها پرداخت و اظهار داشت: مردم ولایتمدار استان در استقبال از رهبری سنگ تمام گذاشتند.

وی با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در روز استقبال از رهبر معظم انقلاب افزود: همه آمده بودند تا ولایتمداری، ولایت‌پذیری، وحدت و همدلی خود را برای جهانیان به نمایش بگذارند.

حجت‌الاسلام هدایتی گفت: پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان از اقشار مختلف کرمانج، ترک، ترکمن و تات همه برای استقبال از مولا و مقتدایشان از ساعت‌ها قبل در خیابان‌ها حضور یافته بودند، به‌گونه‌ای که انگار هیچ‌کس در خانه نمانده بود.

وی اظهار داشت: مردم خراسان شمالی با این حضور حماسی خود ولایتمداری خود را به اثبات رساندند و برگ زرینی بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزودند.

مردم در تبلیغات سفر رهبری از کمیته تبلیغات جلوتر بودند

عضو کمیته تبلیغات سفر رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی با برشمردن خاطراتی از سفر رهبر معظم انقلاب به استان، گفت: بیشتر کارها در کمیته‌ها به صورت خودجوش از سوی مردم انجام می‌شد، حتی می‌توانم بگویم مردم خراسان شمالی در بحث تبلیغات سفر رهبر معظم انقلاب از کمیته تبلیغات سفر نیز جلوتر بودند.

وی افزود: مردم استان به صورت خودجوش در تمام برنامه‌ها از جمله تبلیغات برای سفر حضور داشته و حتی جلوتر از کمیته‌ها عمل می‌کردند، حتی مسئولان کمیته‌ها فکرش را هم نمی‌کردند که مردم این‌قدر خودجوش به میدان بیایند و این‌گونه حرکت کنند.

حجت‌الاسلام هدایتی اظهار داشت: همه طوایف مختلف استان در آن روز احساس تکلیف کرده بودند، باوجوداینکه فکرهای مختلفی داشتند، اما در آن روزها همه با همدلی و وحدت به میدان آمده بودند.

وی یادآور شد: روز 19 مهر ماه که رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد استان شدند از فرودگاه تا محل سخنرانی ایشان که معمولاً بیشتر از 10 دقیقه زمان طول نمی‌کشد، آن روز به خاطر وجود سیل عاشقان ولایت، حدود سه و نیم الی ساعت به طول انجامید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد اظهار داشت: حضور رهبر معظم انقلاب در استان حال و هوای معنوی به استان بخشیده بود به‌گونه‌ای که تا مدت‌ها این حس و حال و شور و شعف در خراسان شمالی حاکم بود.

وی با بیان اینکه مردم خراسان شمالی با حضور پرشور خود از رهبری، معرفت و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند، گفت: به همین خاطر هم رهبر معظم انقلاب این استان را «گنجینه معرفت‌ها» نامیدند.

حجت‌الاسلام هدایتی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در پیام نوروزی سال 1392 به حضور پرشور مردم این استان در سفر 19 مهر ماه اشاره کردند که این افتخاری برای مردم استان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور رهبری در استان و مصوبات بسیار خوبی که برای بخش‌های مختلف توسعه استان رقم خورد به طور حتم توسعه استان را شتاب بخشید به‌گونه‌ای که به اذعان مسئولان، توسعه خراسان شمالی 20 سال به جلو برد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha