پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران یزد

حوزه / در جلسه ستاد شاهد و ایثارگر حوزه علمیه یزد مقرر شد با هدف انسجام بهتر طلاب شاهد و ایثارگر اجلاسیه استانی برگزار و اهداف و برنامه های حوزه تشریح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران یزد، صبح امروز در نشست ستاد شاهد و ایثارگر حوزه علمیه یزد که با هدف بررسی وضعیت تحصیلی طلاب ایثارگر برگزار شد، با تجلیل از ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و آزادگان بر لزوم توجه به امور تحصیلی یادگاران آنان تاکید کرد.

احمد ابراهیمی خاطر نشان کرد: تهذیب و بالندگی فرزندان شاهد و ایثارگر خواست بنیاد بوده و شایسته است برنامه ریزی لازم برای دست یابی به این هدف مهم که از اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران از بدو تاسیس تا کنون بوده است انجام شود.

وی، طلاب و رحانیون ایثارگر را بهترین افراد برای تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواند و افزود: یکی از مهم ترین اقداماتی که طلاب در دستور کار دارند و برای آن آموزش می بینند تبلیغ دین مبین اسلام و آموزه های گران سنگ آن است و یقینا بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با توجه به امر جهاد که با تاکید فراوان از سوی خداوند متعال، پیامبر و ائمه اطهار آمده است جایگاه والایی دارد.

لازم به ذکر است در این نشست مقرر شد با هدف انسجام بهتر طلاب شاهد و ایثارگر اجلاسیه استانی برگزار و اهداف و برنامه های حوزه تشریح شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha