پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام روح الله طیبی-معاون تهذیب مدرسه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) آران وبیدگل، از برگزاری دوره های تخصصی مهدویت، فرق وادیان، نقدعرفان و تصوف، غدیرشناسی، نماز، تفسیرقرآن کریم، خطبه فدکیه و سبک زندگی اسلامی در این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام روح الله طیبی در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری «حوزه» درکاشان، با اشاره به آغاز برگزاری دوره تخصصی مهدویت، در مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) آران و بیدگل از امروز به مدت 25 ساعت و با حضور 45 نفر از طلاب و اساتید مجرب حوزه علمیه قم، گفت:  آذرماه سال جاری نیز دوره تخصصی نقد فرق و ادیان  به مدت 15 ساعت شروع می شود.

وی، با بیان این که از هفته آینده دوره تخصصی سبک زندگی اسلامی به مدت 25 ساعت برای خانواده های طلاب متاهل مدرسه برگزار خواهد شد، افزود: به زودی دوره تخصصی مشاوره قبل از ازدواج نیز در چندین جلسه با حضور حجت الاسلام امیرحسین فرجی، معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان در این مدرسه برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل، با اشاره به این که در مجموع تا پایان سال جاری این دوره های تخصصی طی 150 ساعت ادامه خواهد داشت، افزود: دوره غدیرشناسی به مدت 12 ساعت، نماز 24 ساعت ، تفسیرقرآن 48 ساعت، فرق و ادیان 15 ساعت ، سبک زندگی اسلامی 25 ساعت  و خطبه فدکیه 25 ساعت می باشد.

وی با بیان این که دوره تخصصی مهدیویت دراین مدرسه طی سال های 90 و91به صورت تکمیلی به مدت دوسال از طریق مرکز مهدویت قم برگزار شد، خاطر نشان کرد: امسال دوره مهدویت به صورت مختصر و مفید همراه با اخذ مدرک پایان دوره در مدرسه برگزار می گردد.

حجت الاسلام طیبی همچنین از برگزاری دوره های آموزشی خیاطی با همکاری مدیر مرکز خدمات حوزه  علمیه کاشان برای خانواده های طلاب خبرداد و با اشاره به دیدار با خانواده های طلاب متاهل به منظور آشنایی با مشکلات آنها، افزود: سال گذشته به منظور رفع مشکلات طلاب با بیش از 30 نفر از خانواده های طلاب این مدرسه دیدار داشته ایم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل، در پایان از شرکت نیمی از طلاب این مدرسه (80نفر)همراه با تعدادی از اساتید در مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبرداد و افزود: استفاده از امکانات زیارتی، معنوی و تبلیغ دینی، پاسخگویی به ابهامات دینی مردم و رشد فرهنگی طلاب از مهمترین اهداف شرکت در این مراسم است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha