جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ علی یاسین

حوزه/ شیخ یاسین گفت: اقدام آمریکا در تروریست دانستن رهبران مقاومت در لبنان و فلسطین، لکه ننگی بر پیشانی هم پیمانان عرب آمریکا است که حاضرند به هر قیمتی برای اربابان آمریکایی خود خوش خدمتی کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، امروز پنج شنبه گروهی از جبهه مبارزه مردمی فلسطین با شیخ علی یاسین رئیس نشست علمای صور دیدار کردند.

در این دیدار ریاست گروه فلسطینی را ابوالعبد عزیز تامر بر عهده داشت که هم اکنون دبیرکل این جبهه است. وی تاکید کرد: مساله فلسطین با اینکه از سوی بسیاری از دولت ها و نظام های عربی مورد بی اعتنایی واقع شده، اما چیزی از دست نداده است، زیرا اراده مقاومت در فلسطین همچنان موجود است و از سوی برادران لبنانی و محور مقاومت مورد حمایت واقع می شود و از این رو شکست خوردگان و بازندگان واقعی کسانی هستند که با فلسطین نیستند.

عزیز تامر در ادامه خود با اشاره به نفوذ برخی عناصر تکفیری در اردوگاه های فلسطینی موجود در لبنان خواستار جلوگیری از نفوذ جریان تکفیر به اردوگاه ها شد.

وی در ادامه با اشاره به طرح سازش میان گروه های فلسطینی، آن را مثبت و سازنده و به سود مردم فلسطین دانست.

دبیرکل جبهه مبارزه ملی فلسطین ادامه داد: پیروزی مقاومت در جهان عرب به منزله پیروزی فلسطین است و اقدامات رژیم صهیونیستی در برقراری رابطه با نظام های عربی منطقه در برابر حمایت های ملت های عربی و مقاومت از مساله فلسطین، اقدامی ناچیز به شمار می رود.

اقدام آمریکا در تروریست دانستن رهبران مقاومت، لکه ننگی بر پیشانی هم پیمانان عرب آمریکا است

شیخ علی یاسین نیز در این دیدار تاکید کرد: لبنان با مشارکت تمام گروه های خود توانست به حضور تروریست های تکفیری در خاک خود پایان دهد و لبنان با تکیه بر ارتش و مقاومت خواهد توانست امنیت و خاک خود را حفظ کند و مقابله با تکفیری های موجود در اردوگاه های فلسطینی نیز باید با همکاری ارتش و مقاومت صورت بگیرد، زیرا امنیت لبنان و فلسطین اقتضا می کند این دو کشور از تمام تروریست های تحت نفوذ اسرائیل پاکسازی شوند.

وی افزود: اقدام آمریکا در تروریست دانستن رهبران مقاومت در لبنان و فلسطین، لکه ننگی بر پیشانی هم پیمانان عرب آمریکا است که حاضرند به هر قیمتی برای اربابان آمریکایی خود خوش خدمتی کنند و مجاهدان و رهبران مقاومت را از خاک خود بیرون کنند، اما اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر پیگرد رهبران مقاومت در خاک لبنان اقدامی مسخره است، زیرا رژیم صهیونیستی اگر می توانست، با رهبران مقاومت در میدان روبرو می شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha