پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خطبای جمعه لبنان

حوزه/ خطبای جمعه لبنان در خطبه های نماز جمعه به مسئله تحریم و تهدید کشور های محور مقاومت توسط آمریکا، اسرائیل و عربستان اشاره کرده و تاکید کردند: تهدید ها و تحریم های دشمنان هیچ وقت مقاومت را نخواهد ترساند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، خطبای جمعه لبنان در خطبه های نماز جمعه به مسئله تحریم و تهدید کشور های محور مقاومت توسط آمریکا، اسرائیل و عربستان اشاره کرده و تاکید کردند: تهدید ها و تحریم های دشمنان هیچ وقت مقاومت را نخواهد ترساند.

سید فضل الله: باید خطرات را جدی گرفت

سید علی فضل الله در خطبه های نماز جمعه که در مسجد امامین حسنین(ع) ایراد شد، گفت: جهان منتظر تصمیم رئیس جمهور آمریکا در خصوص پرونده هسته ای ایران و تحریم هایی است که گریبانگیر مخالفین سیاست های آمریکایی هم سو با اسرائیل، می شود.

وی افزود: شکست پروژه های آمریکا که برای سوریه، عراق و منطقه ترسیم شده بود، بازتاب گسترده ای داشته است، اما باید خطرات را جدی گرفت؛ چرا که رژیم صهیونیستی که تهدید می کند همچنان این آزادی را دارد که آنچه بخواهد انجام دهد همانطور که پیشتر نیز مرتکب چنین حماقت هایی شد.

شیخ نابلسی: ملت مقاومت از تهدید ها نمی ترسد

شیخ عفیف نابلسی اشاره کرد: تهدیدات سیاسی و رسانه ای آمریکا، اسرائیل و عربستان علیه ایران و مقاومت رو به افزایش است و هدف این کار شکستن اراده مقاومت در منطقه و تحمیل طرح تقسیم و تسلط بر اساس دیدگاه آمریکایی است.

وی افزود: اگرچه ما خطر عملیات نظامی یا محاصره مالی یا مجازات اقتصادی را کوچک نمی شماریم، اما این توطئه ها را محکوم به شکست می دانیم.

شیخ نابلسی تاکید کرد: ملت مقاومت از تهدیدات نمی ترسد و آماده مقابله در سخت ترین شرایط است و روزگار ثابت خواهد کرد که مقاومت بینی اسرائیل را به خاک خواهد مالید.

شیخ دعموش: تمامی تهدیدات نمی تواند ملت و مقاومت را بترساند

 شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله در خطبه های نماز جمعه گفت: یکی از دلایل تهدید لبنان و مقاومت از سوی آمریکا، اسرائیل و عربستان این است که لبنان به فضل مقاومت و ارتش توانست اولین کشوری باشد که در بیرون راندن تروریسم تکفیری از کشورش موفق باشد.

وی افزود: تحریک ها و لفاظی های آمریکا، اسرائیل و عربستان علیه مقاومت و حزب الله به خاطر شکست بزرگ طرح های آنان در منطقه است و آنان بعد از شکست داعش در عراق، سوریه و لبنان و یمن می خواهند این شکست را جبران کنند.

شیخ دعموش تاکید کرد: تمامی تهدید ها و تحریم ها ملت ما و مقاومت را نخواهد ترساند و موضع آن را تغییر نخواهد داد. آن ها خواهند فهمید که آرمان هایشان به شکست می انجامد همچنان که پیشتر اینگونه بود و آن ها تنها از شکستی به شکست دیگر منتقل می شوند.

شیخ حبلی: موضع میشل عون مشروعیت مقاومت را ثابت کرد

شیخ صهیب حبلی اشاره کرد: بازگشت موج تشدید آمریکا علیه مقاومت از طریق قرار دادن برخی رهبران دستگاه امنیتی مقاومت در لیست تروریست ها و تحمیل تحریم های جدید در اقتصاد لبنان بازتاب خواهد داشت.

وی افزود: آمریکا هم پیمان راهبردی رژیم صهیونیستی است که در صدر تروریست های جهان است.

شیخ حبلی به موضع "میشل عون" رئیس جمهور لبنان که تاکید کرده بود "مقاومت یک نیاز ضروری برای لبنان در کنار ارتش در سایه تهدیدات اسرائیل است"، اشاره کرد و گفت: این گفته مؤکد مشروعیت مقاومت به عنوان یک نیاز ملی برای دفاع از کشور است و بهترین دلیل حفظ امنیت و استقرار لبنان توسط مقاومت در جنگ با تروریست های جبهه النصره است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha