جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد گلفشان

حوزه/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از اعزام کادر درمانی با حضور ۴۰ نفر به موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها خبر داد و گفت: ۱۱۲ قلم دارو و ۵۸ عنوان تجهیزات پزشکی در این موکب در اختیار کادر پزشکی هلال احمر قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، محمد گلفشان با اشاره به اعزام کادر درمانی جمعیت هلال احمر استان قم با حضور 40 نفر به موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در عمود 1080 مسیر نجف به کربلا اظهار کرد: این تیم متشکل از 12 پزشک متخصص و عمومی، 16 پرستار، چهار تکنیسین دارویی و هشت امدادگر خواهد بود.

وی اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم با وزارت صحه عراق و مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت انجام شده است و 112 قلم دارو و 58 عنوان تجهیزات پزشکی در موکب حرم کریمه اهل بیت(س) در اختیار کادر پزشکی هلال احمر قرار می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر همانند سال‌های گذشته از نخستین روز آغاز پیاده‌روی زائرین کربلای معلا تا سالروز اربعین شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام در موکب آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها و دیگر موکب‌ها مستقر می‌شوند تا بتوانند به زائران ایرانی و غیرایرانی به صورت مطلوب خدمات‌رسانی کنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha