شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به یاوه‌گویی‌های سران آمریکایی گفت: باید مسئولان کشور مقتدرانه پاسخ این یاوه‌گویی‌ها را بدهند و در برابر آمریکا حالت تهاجمی داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به گستاخی‌های اخیر ترامپ اظهار داشت: باید مسئولان کشور مقتدرانه در عرصه سیاست خارجی عمل کنند و  پاسخ قاطع به استکبار، رژیم صهیونیستی، آمریکا داد چرا که سیاست لبخند جوابگو نیست و نباید پاسخ مستکبران را با لبخند نباید داد.

وی با تأکید بر اینکه امروز روز حمله جانانه و تهاجم است و باید در صحنه سیاست خارجی فعال باشیم، افزود: امروز با استکبار، آمریکا، اسرائیل و دیگر معاندان نظام جمهوری اسلامی، با لبخند نمی‌شود حرف زد چرا که آن‌ها محکم به ما حمله می‌کنند٬ لذا ما نباید با آن‌ها با ترحم برخورد کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه مسئولان نباید از مردم عقب بمانند و در برابر صحبت‌های گرگ‌های درنده و ترامپ ابله٬ هوشیار باشند، گفت: دشمنان نمی‌توانند درخت تنومند نظام اسلامی را از پا در آورند چرا که ریشه آن محکم است و دشمنان باید این آرزو را با خود به گور ببرند.

وی با اشاره به اینکه مردم همواره پشتوانه نظام اسلامی و مسئولان بوده و هستند، اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان نظام اسلامی همواره از هر فرصتی برای هجمه به کشور ما استفاده کرده و هر روز برای ما دردسر ایجاد می‌کنند، ما نیز باید تهاجمی عمل کنیم ازاین‌رو مسئولان باید در مقابل عربده‌های استکبار محکم بایستند زیرا مردم پشتوانه آن‌ها هستند.

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه سیاست ترحم و لبخند، سیاست اشتباهی است، بلکه در مقابل دشمنان باید به‌صورت تهاجمی عمل کنیم، افزود: برای نابودی گرگ‌های درنده‌ای همچون ترامپ هوشیاری مسئولان کشور لازم است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان از مردم عقب نمانند، گفت: مسئولان باید با جدیت و قاطعیت در مقابل یاوه‌گویی‌های سران استکبار موضع‌گیری کرده و سخن بگویند، چرا که ملت پشت آن‌ها است، جواب گرگ‌های درنده را باد با قاطعیت داد و نگذاشت تا دشمنان کرامت ملت ایران را مورد هجمه قرار دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اظهار داشت: ملت ایران از این حرف‌ها زیاد شنیده است و از امام خود درس گرفته‌اند که آمریکایی‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
وی افزود: رهبری فرمودند ما زیر بار سلطه نمی‌رویم، ما قدرت خود را حفظ می‌کنیم اگر چه حرف مفت می‌زنند، اما ما راه خود را شناخته و انتخاب کرده‌ایم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین یعقوبی بر آموزه‌های دینی و آیه‌های قرآن در برابر ایستادگی در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: مواظب باشید از کفار و دشمنان دور و نزدیک غفلت نکنید، با دشمنان مبارزه کنید.
وی اظهار داشت: امتی باشید که دشمنان از شما عصبانی باشند، خداوند دوست دارد امت اسلام محکم و قوی در برابر دشمنان قدرتمند باشند.

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه اتهامات نابخردانه و جاهلانه ترامپ علیه ایران، نشان از درماندگی آمریکا در برابر ایران است، گفت: دشمنان نمی‌توانند درخت تنومند نظام اسلامی را از پای درآورند چرا که ریشه این درخت محکم بوده و دشمنان آرزوی سرنگونی نظام جمهوری اسلامی را به گور خواهند برد.

وی با اشاره به حمایت قاطع رئیس‌جمهوری از سپاه در مقابل یاوه‌گویی دشمنان نیز اظهار داشت: سپاه پاسداران، پشتیبان انقلاب و مردم این کشور است و دشمنان بدانند این کشور صاحب دارد، آمریکا حق ندارد به بهانه‌های واهی به ملت‌ها انگ بزند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی علت اقدام آمریکایی‌ها در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست‌ها را سیلی خوردن آن‌ها از این نیروی انقلابی دانست.

وی با بیان اینکه آمریکا و هم‌پیمانانش خود منشأ تروریست جهانی هستند، تصریح کرد: تروریستی خواندن سپاه توسط آمریکا، نشان‌دهنده درستی کار این نیروی مخلص انقلابی است.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مردمی، با روحیه اسلامی و اعتقادی است و پشتوانه بزرگی برای تمام ملت‌های مظلوم منطقه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha