پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فلاح

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) شهرستان نورآباد از اجرای طرح دینی فرهنگی با عنوان طرح «فلاح» با مشارکت خواهران طلبه این مدرسه و کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

خانم زینب حیدریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام اینکه قریب به 80 خواهر طلبه مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد در این طرح به اجرای برنامه های فرهنگی خواهد پرداخت بیان داشت: این طرح همزمان با ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر با هدف ارتقاء دانش دینی،بصیرتی و فرهنگی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء ایمان،تقویت و تحکیم باورها و ارزش های دینی و انقلابی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح فرهنگی است خاطر نشان کرد:در این طرح خواهران مبلغ در راستای مصون سازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان به تبلیغ و تبیین شعائر دینی و مذهبی خواهد پرداخت .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد با اشاره به اینکه تبلیغ خواهران مبلغ گامی مهم در راستای آگاهی بخشی و تحکیم بنیان خانواده است اظهار داشت:بی شک منبرهای تبلیغی مبلغان در بین مخاطبان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش موثری دارد .

خانم حیدریان در پایان گفت: امید می رود مبلغان با بهره گیری از ظرفیت معنوی ماههای محرم و صفر در راستای تحکیم باورهای اعتقادی،معرفتی و بینشی در بین جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) گام بردارند .

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha