پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد حسن آصفری

حوزه/ نماینده مجلس نهم و کارشناس مسایل سیاسی تصریح کرد: دیوانه بازی ها و گستاخی های ادامه دار ترامپ باعث نمی شود که ترس و هراسی در دل ملت بزرگ ایران ایجاد شود.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مواضع گستاخانه و بی ادبانه شب گذشته رییس جمهور آمریکا در قبال برجام و ایران اظهار داشت: سخنان و مواضع ترامپ بار دیگر به دنیا ثابت کرد که آمریکا و سردمداران مستکبر آن به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند چرا که ما با یک دولت زیاده خواه و بی منطق روبرو هستیم.

وی افزود: این‌که رئیس‌جمهور آمریکا به خیال غلط خود فکر می کند که با این ادبیات زشت و ناپسند و متهم کردن ایران می تواند ملت و مسئولان ما را دوباره پای میز مذاکره بیاورد و حال آن که اصلاً این طور نیست و همان طور که دکتر روحانی نیز به درستی گفت هیچ بند و تبصره ای به برجام اضافه نخواهد شد.

این کارشناس و تحلیل گر مسایل سیاسی خاطرنشان کرد: ترامپ خیال می کند که با این رفتار خود می‌تواند واهمه‌ای در دل ملت و مسئولان کشور و نظام ما ایجاد کند و حال آن که باید بداند ملت رشید و بصیر ایران حدود 40 سال است که در اوج مظلومیت اما قاطعانه و با عزت در برابر استکبار و دشمنان خود ایستاده و سر خم نکرده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha