چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دانشگاه مجازی المصطفی

حوزه/ پانزدهمین پیش‌نشست علمی کنفرانس بین‌المللی ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» پانزدهمین پیش‌نشست علمی کنفرانس بین‌المللی ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی با موضوع «ظرفیت‌های آموزشی موجود در فضای مجازی بررسی می‌شود»، دوشنبه 24 مهر ماه سال جاری در سالن همایش‌های امام مهدی(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار خواهد شد.

تاکنون چهارده پیش‌نشست به زبان‌های مختلف از جمله ترکی‌آذری، فارسی و انگلیسی از سلسله نشست‌های کنفرانس بین‌المللی ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی برگزار شده است که پانزدهمین پیش‌نشست را محمد کریمی، کارشناس پژوهشکده اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ارایه خواهد کرد و دبیر این نشست نیز یحیی عیوضی، کارشناس کتابخانه دیجیتالی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی است.

اساتید حوزه و دانشگاه، فرهیختگان، طلاب، دانشجویان و علاقه‌مندان چهارمین پیش‌نشست علمی دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی(ص) افزون بر حضور فیزیکی در این پیش‌نشست می‌توانند با مراجعه به تارنمای vc.aou.ir/webinar به صورت مجازی نیز این ‌نشست علمی را مشاهده کنند.

این پیش‌نشست روز دوشنبه 24 مهرماه 96، ساعت 16 در سالن همایش‌های امام مهدی(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، نخستین کنگره بین‌المللی دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی(ص) با عنوان «ظرفیت‌ شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی»، 27 و 28 مهرماه سال جاری با حضور شخصیت‌های برجسته ایرانی و میهمانانی از کشور‌های مختلف جهان برگزار می شود.

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha