شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مختاری

حوزه/ امام جمعه موقت بیرجند گفت: ما حاضر نیستیم برجام را به هر قیمتی ادامه دهیم و جنگ روانی آمریکا برای این است که شرایط سخت تری بر جمهوری اسلامی تحمیل کند و برجام های دو و سه را در دستور کار قرار دهد.

حجت الاسلام حسین مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: عصبانیت آمریکا و ترامپ به دلیل پیروزی‌های محور مقاومت در سوریه، عراق و ... است.

وی با بیان اینکه آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نبوده و ما نباید مذاکره را ادامه  دهیم، افزود: آمریکا می‌خواهد جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت عقب نشینی کند. آمریکا دوست دارد دنیا به عنوان مستکبر در اختیار او باشد اما با تلاشهای ایران این اتفاق تاکنون رخ نداده و سردار سلیمانی در خط مقدم جلوگیری از اهداف آمریکایی ها بوده و طبیعی است که مورد هجوم و حمله آمریکایی و ترامپ قرار می‌گیرد.

در برجام خطوط قرمز زیر پا گذاشته شده است

امام جمعه موقت بیرجند افزود: ما حاضر نیستیم برجام را به هر قیمتی ادامه دهیم و جنگ روانی آمریکا برای این است که شرایط سخت تری بر جمهوری اسلامی تحمیل کند و برجام های دو و سه را در دستور کار قرار دهد.

وی بیان داشت: متاسفانه در برجام برخی خطوط قرمز زیر پا گذاشته شد تا به هر نحوی برجام پیش برود و اینکه ما  به هر قیمتی برجام را امضا کردیم و ادامه می دهیم، بسیار خطرناک است و باید دولت تجدید نظر کند.

آمریکا با تاکتیک مذاکره به دنبال براندازی است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه نشستن پای میز مذاکره با این همه بدعهدی ها به هیچ وجه عاقلانه نیست و سخنان حجت الاسلام والمسلمین روحانی نیز تاییدی بر زیاده خواهی آمریکا بود، گفت: آمریکا هیچ گاه به دنبال صلح و سازش نبوده و الان با تاکتیک مذاکره به دنبال براندازی هستند.

حجت الاسلام مختاری با تاکید بر این که باید کشور را با اقتصاد مقاومتی اداره کرد و با قدرت می توان دشمن را وادار به عقب نشینی کرد، افزود: ملت ایران راه خود را که حضرت علی(ع) به حسنین(علیهم السلام) وصیت کردند و فرمودند در جمله "کونا للظالم خصماً و للمظلوم عوناً" ادامه خواهد داد و از این عربده کشی ها که نشانه ضعف و قدرت پوشالی است، ترسی به دل راه نمی دهد.

وی در پایان به جایگاه سپاه پاسداران نیز اشاره کرد و گفت: امروز سپاه نه تنها در دل مردم ایران بلکه محبوب دل های مردم کشورهای همسایه بخصوص در دل مظلومین عالم جا دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha