جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید مهدی قریشی

حوزه/ برقراری ارتباط با علما، توجه به بهبود وضع معیشتی، همراهی با مردم در سختی ها، حرکت در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی و توجه به اشتغال جوانان از مهمترین مولفه های تاثیرگذار در رشد و تعالی شاخصه های توسعه به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار جدید این استان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های 4 ساله قربانعلی سعادت، استاندار اسبق آذربایجان غربی اظهار داشت: مسئله تعهد و معتقد بودن، همراه با مشی اعتدال، دوری از افکار افراط و تفریط و نیز اتخاذ تصمیمات به جا در مدیریت استان، از جمله خصوصیات بارز آقای سعادت در طول خدمتشان بوده است.

رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان غربی در ادامه رسالت سنگین نبوت و پیامبری را مورد توجه قرار داد و افزود: تقرب به درگاه لا یزال الهی، شب زنده داری و تهجد های طولانی موجب قرب به خداوند متعال  می شود.

وی اظهار کرد: مدیریت صادقانه و یاری طلبیدن از پروردگار متعال از دیگر شاخصه های رسالت سنگین رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) بود که توانست در طول دوران نبوت خویش از این شاخصه ها کمک بگیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ضمن تاکید بر حرکت مدیران استانی در مسیر اعتدال خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط با علما و دریافت مشاوره در اصلاح امور، توجه به بهبود وضع معیشتی و همگام و همراه شدن در سختی ها با مردم، حرکت در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی و همچنین اشتغال جوانان می تواند بر رشد و تعالی شاخصه های توسعه استان مفید و موثر واقع شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی به استفاده حداکثری از نیروهای بومی استان در عرصه های مختلف مدیریتی اشاره نمود و اظهار داشت: استفاده از نیروهای بومی و ظرفیت بالای جوانان مستعد، متخصص و متعهد این استان در بدنه مدیریتی سازمان های مختلف، ضمن پویایی و سرزندگی فعالیت ها، ارتقاء وضع اشتغال جوانان نخبه را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha