جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان - سمنان

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ظرفیت عظیم حوزه علمیه و روحانیت مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد، گفت: رسانه‌ها از ظرفیت عظیم حوزه و روحانیت استفاده کافی نکرده‌اند و بهره‌گیری از ظرفیت رسانه و هنر در حوزه تبلیغ دین مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه در جامعه، اظهار داشت: در جامعه امروز اگر جایگاه تبلیغ روشن شود به‌وضوح مشخص خواهد شد که روحانیت هم یک رسانه محسوب می‌شود و می‌تواند با همکاری رسانه‌های دیگر در مقابل هجمه وسیع تبلیغاتی دشمن مقاومت و ایستادگی کند.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت عظیم حوزه علمیه و روحانیت مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد، گفت: رسانه‌ها از ظرفیت عظیم حوزه و روحانیت استفاده کافی نکرده‌اند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه باید اعتراف کنیم که هنوز بین ظرفیت‌های موجود و بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها فاصله زیادی وجود دارد، تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت رسانه و هنر در حوزه تبلیغ دین مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه یک رسانه موفق رسانه‌ای است که درعین‌حال که به سلایق و نیازهای مخاطبین خود توجه دارد، جامعه را نیز به‌سوی هدایت و تعالی سوق دهد، افزود: در برخی از موارد شاهد شبیخون تبلیغاتی رسانه‌های جمعی علیه روحانیت هستیم و وظیفه رسانه‌ها این است که در مقابل هجمه دینی دشمن دست‌به‌دست هم دهند و با بیان اهمیت مسأله تبلیغ در اسلام، خلأهای موجود را پر کنند.

حجت‌الاسلام رستمیان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی سخت‌ترین ضربه را از دین اسلام، انقلاب اسلامی و روحانیت خورده‌اند و به همین جهت با استفاده از روش‌های مختلف درصدد ضربه زدن به پیکره اسلام بوده و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، خاطرنشان کرد: ظرفیت مهم و عظیم رسانه‌ها با همراهی با روحانیت در عرصه تبلیغ دین می‌تواند گام مهمی را در مسأله تبلیغ اسلام بردارد.

 

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha