پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ترم پاییزه

حوزه/ ترم پاییزه قرآن و حدیث ویژه خانواده‌های طلاب غیر ایرانی از سوی اداره قرآن و حدیث امور طلاب و خانواده های جامعه المصطفی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این دوره در رشته های حفظ ترتیبی، حفظ موضوعی، صوت و لحن، تجوید، روخوانی و روانخوانی، مناجات خوانی، مفاهیم و تفسیر، آشنایی با نهج البلاغه، مدیریت قرآنی و تربیت مربی قرآن کریم برگزار می شود.

خاطر نشان می شود: کد المصطفی سرپرست خانواده، دو قطعه عکس، تصویر گذرنامه ولی و قرآن آموز و برگه اقامتی معتبر، مدارک لازم برای نام نویسی در این دوره است.

علاقه مندان به نام نویسی در این دوره می توانند تا 30 مهر به صورت حضوری از ساعت 8 تا 12 به مراکز قرآنی و حدیثی نورالثقلین واقع در خیابان چهارمردان، کوچه 5 شعبه مرکزی و نیروگاه خیابان 20 متری زاد، کوچه 37، دارالقرآن امام خامنه ای شعبه یک مراجعه کنند.

 همچنین علاقه مندان  برای نام نویسی می توانند به مجتمع شریف الدین واقع در مجتمع مسکونی جامعه المصطفی واقع در شهرک مهدیه و مجمتع صدر واقع در هزاره  سوم شهرک پردیسان مراجعه کنند.

گفتنی است، علاقه مندان به شرکت در ترم پاییزه قرآن و حدیث جامعه المصطفی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 37831253 ویژه برادران و 37831255 ویژه خواهران تماس گیرند.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha