جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید محمد باقر عبادی

حوزه/ نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه داعش دست پرورده خود آمریکایی ها است و ترامپ هم پدر معنوی داعش محسوب می شود، گفت: داعش امروز در منطقه نابود شده است و لذا این باعث عصبانیت رئیس جمهور آمریکا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بیرجند با اشاره به سخنان ترامپ، گفت: صحبت های رئیس جمهور آمریکا چیز جدیدی نیست؛ بعد از انقلاب آمریکایی ها همواره از ما عصبانی بودند و تا الان هر چه از دست آنها برآمده در این راه انجام دادند.

وی با بیان اینکه اظهارات دو روز قبل ترامپ در خصوص ایران اسلامی نشأت گرفته از همین خصومت ها بود، گفت: رئیس جمهور آمریکا به خاطر شکست های اخیر در منطقه و نابودی داعش توسط نیروهای مقاومت، شکست خورده است و لذا عصبانی است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به اینکه این همه نقشه و فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران توسط رئیس جمهور آمریکا به دلیل عصبانیت او از شکست در منطقه است، گفت: ترامپ فرد کاسب و تاجر شکست خورده ای است و لذا این چنین حرف هایی می زند چون نیازبه توجه دارد.

 محبوبیت سپاه درحال افزایش است

عبادی با بیان اینکه بعد از اظهارات ترامپ در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محبوبیت این نهاد انقلابی نه تنها در ایران بلکه در منطقه و جهان افزایش پیدا کرد، گفت: سپاه قهرمان مبارزه با تروریسم است.

وی با بیان اینکه داعش دست پرورده خود آمریکایی ها است و ترامپ هم پدر معنوی داعش محسوب می شود، افزود: داعش امروز در منطقه نابود شده است و لذا این باعث عصبانیت رئیس جمهور آمریکا شده است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه ترامپ از سعودی ها پول می گیرد و آنچه آنها خوششان بیاید می گوید، گفت: این اظهارات ترامپ کاربرد عملی ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha