پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی گفت: نماینده ولی فقیه در استان، سفارش موکدی برای احیا و رسیدگی به حوزه های استان دارند و برای تحقق این امر تلاش می کنیم.

به گزازرش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، امروز در دیدار با حجت الاسلام عبدالله محمدی امام جمعه شهر میانه ابراز داشت: چند بار که خدمت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان رسیده ایم ایشان سفارش موکدی برای احیا و رسیدگی به حوزه های علمیه آذربایجان شرقی دارد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی افزود: مدارس علمیه استان از جمله حوزه علمیه میانه دارای کمبودهای زیادی هستند که تمام تلاش خود را در راستای بهبود وضعیت خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که طلاب حوزه باید از لحاظ کیفیت در سطح بالایی باشند، خروجی با کیفیت بهتر از کمیتی است که بدون ‌کیفیت باشد، به اساتید حوزه گفت: اساتید حوزه های علمیه در تبیین مسایل سیاسی بین طلاب سهل انگاری نکنند و طبق اصول، مسایل سیاسی را تحلیل و بررسی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل تاکید کرد: اساتید با طلاب همانند پدر و برادر بزرگتر رفتار کنند که فاصله معنوی بین آن ها و طلاب زیاد نشود.

گفتنی است، طی مراسم معارفه، حجت الاسلام علی امینی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه شهر میانه معرفی گردید و از خدمات حجت الاسلام محمد عابدی تقدیر شد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha