شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کاظم راشدی یزدی گفت: با بیان اینکه فشارهای مختلف دشمنان از ۳۸ سال گذشته تاکنون در قالب های تهدید و تحریم در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه داشته است، افزود: ملت ایران و مسئولان همه دلبسته کشور ، نظام و ولایت فقیه هستند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین کاظم راشدی یزدی، شامگاه بیست و دوم مهرماه در نهمین یادواره شهید کعبه، سرداران و شهدای مهریز با گرامیداشت خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از بدو پیروزی نظام اسلامی تاکنون برای ضربه زدن به آن از انواع توطئه های سیاسی ، فرهنگی، اقتصادی و نظامی استفاده کرده اند و مطمئن باشید که این فتنه ها و نقشه های شوم باز هم ادامه خواهد داشت.

استاد اخلاق حوزه با اشاره به اینکه تمام توطئه های دشمنان به سرکردگی آمریکا و حامیان او در دنیا و منطقه صورت می گیرد، تصریح کرد: به شکر خدا این اعمال شوم آنها به خاطر بصیرت مردم و همراهی آنها با انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و حضور فعال در عرصه های مختلف نقش بر آب شده است.

وی با بیان اینکه فشارهای مختلف دشمنان از 38 سال گذشته تاکنون در قالب های تهدید و تحریم در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه داشته است، افزود: ملت ایران و مسئولان همه دلبسته کشور، نظام و ولایت فقیه هستند و در برابر ظلم و ستم خواهند ایستاد و یک لحظه عقب نمی ایستند.

این کارشناس مذهبی خاطر نشان کرد: تا ملت ایران و مسئولان با همدلی وظایف خود را انجام می دهند و بیدار هستند قطعا آمریکا و حامیان او نمی توانند به اهداف ضوم خود علیه انقلاب اسلامی دست پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین راشدی یزدی به توطئه فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: خانواده ها باید تربیت نسل جوان را جدی بگیرند و مواظب برنامه های کفر جهانی باشند که از سال های پیش به دنبال ضربه به بنیه جوان کشور هستند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha