جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین هادی ملکوتی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رئیس جمهور آمریکا شاید هنوز نمی داند در ایران، انقلاب شده و زمان ترس از آمریکا گذشته است.

حجت الاسلام والمسلمین هادی ملکوتی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با محکوم کردن سخنان سخیف ترامپ، گفت: مثل اینکه ترامپ نمی داند در کشور ما انقلاب شده است، او باید بداند گذشت زمانی که وقتی آمریکا اخم می کرد مسئولین کشور در قبل از انقلاب می لرزیدند.

وی افزود: ایران مثل عربستان و بقیه کشورهای عربی نیست که وقتی آمریکا خشمش را ابراز کند دست و پایشان را گم می کنند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: یک رهبری داعیانه و فکور در رأس انقلاب اسلامی ایران قرار دارد، ملت  ایران هشت سال دفاع مقدس را تجربه کردند و یک تنه در برابر دنیای ظالم و متجاوز قاطعانه ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاکمان به دست دشمن بیفتد.

حجت الاسلا والمسلمین ملکوتی همچنین با اشاره به سخنان تند ترامپ علیه سپاه عنوان کرد: سپاه انقلاب اسلامی یعنی کل ۸۰ میلیون ملت ایران، سپاهی که هشت سال دفاع مقدس را گذراند و با تمام توطئه ها ایستادگی کرد سپاهی که نه در این کشور بلکه در کل منطقه امنیت را برای برخی کشورهای منطقه فراهم آورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نمی دانم ترامپ چگونه فکر می کند که این گونه صحبت می کند، با این صحبت ها این کشور از تصمیم خودش فاصله نخواهد گرفت.

وی افزود: تحریم هایی که این ها اعلام می کنند به ویژه تحریمی که به سمت و سوی سپاه نشانه رفته است تازگی ندارد، سپاه کی تحریم نبوده است؟ سپاه قدرتش را تحت فشار همین تحریم ها به دست آورده است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه با تقدیر از موضع دولتمردان ایران در قبال سخنان رئیس جمهور آمریکا عنوان کرد: صحبت های رئیس جمهور کشورمان را پسندیدم، دولت مردان باید به دشمن تبیین کنند که این ملت در مقابل دشمن، ید واحد است که همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر دشمن می ایستد و از مرز و بوم دفاع میهن می کند.

حجت الاسلام والمسملین ملکوتی ادامه داد: مسئولان باید متحد و هماهنگ و هم سو باشند و حرف های دلسرد کننده و حاکی از اختلاف به میان نیاورند، رهبری و سپاه و نظام را تقویت کنند، چرا که خدمت کردن به این مردم، افتخار است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha