سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
میرعمادی ۳

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان، از برگزاری همایش ملی مبانی تحکیم خانواده، در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه، با حضور نمایندگان ولی فقیه در ۵ استان کشور، به میزبانی خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان پیرامون تشریح برنامه های همایش ملی تحکیم خانواده، گفت: این همایش با حضور نمایندگان ولی فقیه در 5 استان کشور، با برگزاری 15 سخنرانی در محورهایی پیرامون خانواده و نقش آن در پبشبرد آموزه های اسلامی و قرآنی برگزار خواهد شد .

وی با تاکید بر اینکه امروز باید از خانواده این نهاد اجتماعی مهم، با کارکردهای اجتماعی فاخر و ارزشی بخوبی حفاظت و صیانت شود، ادامه داد: اگر خانواده دارای استحکام و بنیان اجتماعی ارزشی قوی باشد جامعه به لحاظ اجتماعی قوی خواهد شد لذا نیاز است بخوبی از این نهاد ارزشی صیانت نماییم .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص آسیب های متوجه خانواده امروز خاطر نشان کرد:همایش ملی تحکیم مبانی خانواده با هدف تقویت تعاملات اجتماعی ،راهکارهای مقابله با نقشه های جنگ نرم دشمن،ترویج سبک زندگی اسلامی در خانواده و جامعه و همچنین جایگاه و رسالت اقامه نماز وحدت بخش جمعه در تحکیم خانواده برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ترویج و فرهنگ سازی رشد جمعیت و آسیب شناسی کاهش جمعیتی، گفتمان سازی برای برگزاری ازدواج آسان و موفق،خطرات و تبعات پیری چمعیت،ارائه راهکارهای ازدیاد جمعیت و همچنین نقش و جایگاه خانواده در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را از دیگر محورها و اهداف همایش ملی مبانی تحکیم خانواده برشمرد.

وی در پایان گفت: این همایش روزهای 25 و 26 مهرماه جاری با حضور نمایندگان ولی فقیه در استانهای خوزستان، کرمانشاه، ایلام، همدان و لرستان و همچنین رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در خرم آباد برگزار خواهد شد .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha