جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طبرسی-نماینده ولی فقیه در مازندران

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که به برکت ایستادگی و حضور مقتدرانه جبهه مقاومت در میدان مبارزه شاهد هستیم گروه های تروریستی در حال نابودی کامل هستند، خاطرنشان کرد: حمایت ها و پشتیبانی مردم از جبهه مقاومت موجب تحقق اهداف و برنامه های این جبهه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار فرمانده و اعضای جبهه مردمی زینبیون ساری بر ضرورت حمایت از جبهه مقاومت تأکید کرد و گفت: دشمن با تبلیغ علیه محرم قصد حذف اسلام را دارد بنابراین باید شور حسینی را در جامعه زنده نگه داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که در این ایام که به عقیله بی هاشم(س) منسوب است همه باید زینبی در میدان باشیم، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری باید در صحنه دفاع از اهل بیت(ع) حضور داشته باشیم.

وی به راه اندازی  لشکر زینبیون در سراسر استان اشاره کرد و افزود: در دوره فعلی که تبلیغات وسیعی علیه انقلاب اسلامی و محرم صورت می‌گیرد، راه‌اندازی چنین تشکیلاتی امری ضروری تلقی می شود.

آیت الله طبرسی با بیان این‌که تشکیل لشکر زینبیون ولایی، مکتبی و دارای اندیشه است گفت: این اقدام ولایی سبب زنده شدن شور، شعور و حماسه حسینی و زینبی در جامعه می‌شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که به برکت ایستادگی و حضور مقتدرانه جبهه مقاومت در میدان مبارزه شاهد هستیم گروه های تروریستی در حال نابودی کامل هستند، خاطرنشان کرد: حمایت ها و پشتیبانی مردم از جبهه مقاومت موجب تحقق اهداف و برنامه های این جبهه شده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که اگر از خودگذشتگی و جانفشانی های جبهه مقاومت نبود امروز معلوم نبود کشورهای منطقه به ویژه سوریه و عراق چه وضعیتی داشتند، تصریح کرد: جبهه مقاومت با تقدیم شهدای بسیاری توانست ثبات و امنیت را به این کشورها بازگرداند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمن برای تحقق اهداف شوم خود در منطقه همه ظرفیت های جهانی و منطقه ای را بسیج کرده است، بیان داشت: اما علیرغم همه تلاش های صورت گرفته در برابر جبهه مقاومت با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است.

امام جمعه ساری با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای سلطه بر کشورهای اسلامی منطقه داعش و دیگر گروه های تروریستی را با حمایت های عربستان سعودی به وجود آوردند، گفت: علیرغم سرمایه گذاری گسترده آمریکایی ها بر روی گروه های تروریستی، اما امروز شاهد شکست سنگین آنها در منطقه هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکایی ها فکر می کردند با تشکیل این گروه های تروریستی می توانند به راحتی بر کشورهای اسلامی منطقه سلطه داشته باشند و منابع آنها را به تاراج ببرند، تصریح کرد: هدف بعدی آمریکایی ها از سلطه بر این کشورها نفوذ و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بود.

آیت الله طبرسی با بیان این که رزمندگان مدافع حرم با حضور در جبهه حق علیه باطل از حریم آل الله حراست و پشتیبانی کردند، خاطرنشان کرد: اگر مدافعان حرم نبودند امروز ممکن بود در داخل مرزهای خودمان باید با این گروه های تروریستی مقابله می کردیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور ترامپ و نقشه اقلیم کردستان بعد از شکست داعش از سوی دشمنان اشاره کرد و افزود: هدف از این نقشه که بعد از شکست از دست ایران و حزب‌الله طراحی‌شده است، تجزیه کشورها است.

آیت الله طبرسی ادامه داد: در شرایط کنونی، جامعه باید بیدار و اوضاع را رصد کند چرا که ما برای انقلاب و حفظ ارزش های اسلامی و دینی سرمایه‌گذاری کرده و شهدای زیادی تقدیم کرده‌ایم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه شهدا محرم و حماسه عاشورا را عینیت بخشیده‌اند، افزود: اگر حضرت زینب(س) نبود عاشورا و کربلا باقی نمی‌ماند و ما در شرایط کنونی نیز باید کار زینبی انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: امروز دشمن با ایجاد شبکه های ماهواره ای و ورود لباس ها و پوشاک غیر اسلامی بنیان خانواده ها را نشان گرفته است که  حضور بانوان بسیجی در این عرصه  موجب خنثی شدن توطئه دشمنان و تجدید دوباره با انقلاب و اسلام است.

آیت الله طبرسی گفت: باید مردم این ستاد را بشناسند و با اهداف آن آشنا شوند و لازمه شناسایی آن اجرای همایش، حضور مسؤولان، فعال شدن این تشکیلات درشهرستان ها و رسمیت بخشیدن به این ستاد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha