شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سالاری

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به آثار و برکات وجود سپاه پاسداران گفت: سپاه مایه عزت و آبروی جهان اسلام است و دشمن روی نقاط حساسی دست گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، پیش از ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری مراسم 13 آبان، با اشاره به یاوه‌گویی‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا اظهار داشت: دشمنان معیشت٬ اقتصاد و امنیت ما را هدف گرفته‌اند . آمریکا بداند که  مجموعه سپاه نماد امنیت در جامعه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مایه عزت و آبروی جهان اسلام است و دشمن روی نقاط حساسی دست گذاشته است.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه نیروهای نظامی ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ دین مبین اسلام، نظام، انقلاب هستند، گفت:  دلیل اصلی عصبانیت ترامپ از ایران خنثی شدن نقشه‌های شوم آن در منطقه خاورمیانه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ناکام ماندن در کشورهای اسلامی از جمله سوریه و عراق است

وی تصریح کرد: آمریکا در چهار دهه اخیر برای ضربه زدن به کشور و ملت ایران از هیچ تلاش و یا روشی دریغ نکرده و چنانچه تاکنون موفق نشده به دلیل ناتوانی آن بوده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تأکید کرد: ملت متحد، منسجم، بیدار، آگاه و هوشیار ایران اسلامی با پیروی از رهبر معظم انقلاب و به کوری چشم دشمنان مراحل پیشرفت را یکی پس از دیگری می‌پیماید

وی یادآور شد: بیانات مقام معظم رهبری تلنگری برای همه ما است و خدا را شاکریم که رهبری هوشمند٬ انقلابی و موقعیت‌شناس داریم. ولی‌فقیه در مراحل مختلف به مراتب اعلام زنگ خطر کردند و بر همگان حجت را تمام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه آمریکا برجام را با تمام توان زیر پا گذاشت و اینک اهداف دیگری را دنبال می‌کنند که مردم متوجه هدف اصلی آمریکا نشوند، گفت: بحث فرق و مذاهب، اعتقادات مردمی، فرهنگ انقلابی، حضور داعش در منطقه و جریان کردستان نمونه‌ای از اهداف پشت پرده آمریکا است.

امروز فضای مجازی تمام دین را هدف گرفته است

وی با تأکید بر اینکه مسائل فرهنگی نباید فراموش شود، اظهار داشت: امروز فضای مجازی تمام دین را هدف گرفته است و می‌خواهند اعتماد مردم را نسبت به نظام کم‌رنگ کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه انتشار اخبار کذب٬ جهت بدبینی مردم نسبت به سران نظام٬ نمونه‌ای از اهداف دشمنان است، تصریح کرد: در پشت صحنه یک تیم حرفه‌ای رسانه‌ای٬ اقتصادی٬ نظامی٬ امنیتی و اجتماعی کار می‌کند.

وی با بیان اینکه امید است راهپیمایی 13 آبان در خراسان شمالی پاسخی کوبنده‌ای به دشمنان نظام بوده و برای همیشه در تاریخ ثبت شود، اظهار داشت: در بیش از 20 نقطه استان راهنمایی 13 آبان را خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: در بجنورد آغاز مراسم راهپیمایی 13 آبان از ساعت 9 صبح از میدان شهید در روز شنبه 13 آبان خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: 13 آبان  روز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که آن را‌ به‌عنوان انقلاب دوم نامیده‌اند و دانش‌آموزان این نسل باید بدانند که با این کار بزرگ کشور ایران از زیر سلطه آمریکا خارج شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف یوم‌‌الله 13 آبان و تجمع هر ساله دانش‌آموزان و دانشجویان، حفظ و تقویت روحیه خودباوری در ملت است که باید این راه توسط دانشجویان و دانش‌آموزان حفظ شود.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha