جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسؤول بسیج مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر منصوب شد

حوزه/ طی حکمی از سوی مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر، حجت الاسلام حامد بردستانی به عنوان مسؤول بسیج مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر طی حکمی از سوی حجت الاسلام حمیدرضا جعفری زاده، مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر حجت الاسلام حامد بردستانی به عنوان مسؤول بسیج مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر منصوب شد.

حجت الاسلام بردستانی در کارنامه خود سابقه مسؤول روحانیان طرح هجرت، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان و نیز در حال حاضر به عنوان مسؤول امور طلاب، فرمانده پایگاه بسیج طلاب دشتی و مسؤول مدارس امین استان بوشهر را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین در سال 88 به عنوان فرمانده نمونه بسیج طلاب و روحانیون مدارس علمیه استان بوشهر انتخاب شده بود.

در این حکم آمده است: نظر به مسولیت های خطیر بسیج طلاب، اساتید و روحانیون در سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنا به پیشنهاد فرمانده حوزه بسیج طلاب، اساتید و روحانیون شیهد عاشوری به موجب این حکم حضرتعالی به سمت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون اساتید و نخبگان امام خامنه ای بوشهر منصوب می شوید.

گفتنی است این حکم در حاشیه جلسه مدیران مدارس علمیه استان که امروز در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد به وی اهدا گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha