پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اردوی جهادی

حوزه/ همایش اردوی جهادی با سخنرانی امام جمعه پردیسان در دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، سرهنگ مرادی عصرامروز در همایش اردوی جهادی که در سالن اجتماعات دانشگاه باقرالعلوم(ع) در قم برگزارشد با بیان اینکه اردوی جهادی نقطه عطفی دراعتلای جامعه اسلامی است، گفت: تاکنون بسیجیانی که در این اردو حاضر شدند فعالیت های خوبی ازخود به یادگارگذاشته اند که از جمله آن مرمت بازسازی مدرسه هایی درشهرک کهک، خانه بهداشت، برگزاری کلاسهای طب اسلامی، عقیدتی و معارفی و ساخت و بازسازی مساجد درمناطق محروم روستاها و شهرهای مختلف قم است.

فرمانده ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) اظهارداشت: کمک به برنامه های فرهنگی واجتماعی در محلات استان قم، کمک به مسئله تولید واشتغال، ساخت وبازسازی دهها مدرسه ازدیگر فعالیت این بسیجیان در اردودی جهادی یک، دو  و سه ماه است.

وی عنوان داشت: درحال حاصر قرارگاه سازندگی محرومیت زدایی در مناطق محروم کشور تشکیل شده است؛ محرومیت زدایی از مسائلی مهمی است که رهبرانقلاب تاکید فراوانی برآن دارند و همیشه پی گیراین موضوع می باشند.

مرادی بابیان اینکه یکی دیگرازطرح ها، تشکیل و تأسیس صندوق برای وام اشتغال در مناطق محروم است، اظهارداشت: براساس این طرح وامهایی به صورت قرض الحسنه به کسانی که دنبال شغل می باشندداده خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) اظهارداشت: ازدیگر برنامه های اردوی جهادی تامین امنیت مناطق محروم و حساس کشوراست؛ براساس تفاهم صورت گرفته با مسئولین و بسیجیان برای تأمین امنیت به کمک نیروهای نظامی خواهند آمد تا بهتر بتوان امنیت را در جامعه برقرار کرد.

40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha