چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مهدویت

حوزه/ حجت الاسلام خندان، مهدویت از بعد سیاسی را برای جامعه بشری بسیار ارزشمند دانست و یادآور شد: تنها مکتبی که به انتها نمی رسد مکتب مهدویت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام خندان، در  کارگاه مهدویت مدرسه امیرالمونین (ع) آران و بیدگل، نیاز بشر به مهدویت را بسیار حیاتی دانست و با بیان اینکه از بین ده فیلم هالیبود نه فیلم ضد مهدویت ساخته می شود، گفت: مباحث مهدویت نباید تئوری و حاشیه ای باشد، بلکه باید به صورت عملی اجرا گردد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اعتقاد به مهدویت تحول عظیمی در زندگی انسان ها ایجاد می کند، لذا باید  مباحث اعتقادی مهدویت در جامعه گسترش یابد.

کارشناس حوزوی با بیان اینکه تنها کسی که می تواند نابسامانی های جهان را برطرف  کند، حضرت مهدی (عج) می باشد، افزود: اعتقاد جامعه بشریت به ظهور حضرت مهدی (عج) مهمترین مسئله اجتماعی است که همیشه می تواند موجب امیدواری انسان ها در روی کره زمین باشد.

وی، مهدویت از بعد سیاسی را برای جامعه بشری بسیار ارزشمند دانست و یادآور شد: تنها مکتبی که به انتها نمی رسد مکتب مهدویت است.

حجت الاسلام خندان با بیان اینکه مکتب مهدویت از ابتدا تا پایان خلقت بشر ادامه دارد، اینکه پیامبراکرم (ص) درخطبه غدیر چندین بار نام حضرت مهدی(عج) را به زبان آوردند و  وجود روایات ائمه اطهار(ع) راجع به امام زمان(عج) موید این واقعیت است.

وی، به سوء استفاده های فراوانی که در بعد فرهنگی از مهدویت می شود اشاره و تصریح کرد: دشمن شناسی و شناخت حلقه های انحرافی اهمیت ویژه ای دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha